הפרק הרביעי של “גורי אלפי מדבר עם פרסומאים על פרסום” מתמקד במשברים. כיצד חברה גדולה צריכה לנהוג כאשר עומד בפניה משבר? האם צריך להגיד את כל האמת ולהתנצל, או אולי לשקר ולעשות ספינים?
וגם: איך גורי מתנהג כשהתינוק שלו בוכה? מה הציל את תעשיית הסיגריות מחורבן? למה גורי עוזב את הבית? איך מגיב גורי כשמרואיין אומר לו שהראיון לא מספיק מעמיק? ואיך קשורה הדוגמנית אביבה מרטין לנושע של הפרק?
ייזום והפקה: רון שלי. כתיבה, בימוי והפקה – קופי המקלדות (ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן, הג’ינג’ים: מאיה סובול ואיל אפטר). צלם ראשי – רועי גלוסקא. צלמים – אריה סנדומירסקי, קובי שרביט. סאונד ופרומפטר – איתמר גולדמן, איפור – מרב ברוש, שלי סער. עריכה ואפטר – דניאל פליק, עיצוב גרפי – אודליה ליפשיץ, מוסיקה מקורית – יניב רווה. סמנכ”ל שיווק, הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד, דוברות ויחסי ציבור, הקריה האקדמית אונו: איילה רשף. סוכנות אינטראקטיב: דבי ורון דיגיטל