פמלה אנדרסון סירבה לאתגר דלי הקרח בגלל התעללות בבעלי חיים

בעוד סלבים רבים מקבלים בשמחה את אתגר דלי הקרח (אוקי, מלבד צ’ארלי שין) במטרה להגביר מודעות ולגייס כספים למחקר מחלת ה-ALS, פמלה אנדרסון החליטה לסרב לאתגר במופגן.

ההסבר: היא מעוניינת לאתגר את איגוד ה-ALS להפסיק לערוך ניסויים בבעלי חיים. כוכבת “משמר המפרץ” לשעבר, 47, מסבירה כי הניסויים שנערכו בבעלי חיים במטרה למצוא תרופה ל-ALS (הידועה גם בשם מחלת לו גריג) התגלו כלא מועילים, והיא קוראת למעריצים שלה לתמוך במטרות שלא כרוכות בגרימת כאב לבעלי חיים ובמקום זאת, להשקיע זמן ומשאבים בקידום מחקרים מבטיחים ומתקדמים יותר.  

ראו גם: לקט של אנשים שמפדחים את עצמם באתגר דלי הקרח

אנדרסון, פעילה בארגון זכויות בעלי החיים PETA, אינה הסלבריטי היחיד שיצא נגד הטרנד. זכרי קווינטו אמר לא לאתגר, וציין את הבצורת בקליפורניה והצורך לאתר מי שתייה נקיים במדינות מתפתחות כמטרה טובה יותר. 

נכון ליום חמישי ה-21 באוגוסט, איגוד ה-ALS גייס 41.8 מיליון דולר בתרומות לחקר המחלה, על פי האתר הרשמי. 

התגובה הרשמית של איגוד ה-ALS:

“התפתחויות משמעותיות נרשמו במחקר ALS ומחלות נוירולוגיות אחרות כמו אלצהיימר ופרקינסון כתוצאה ממחקרים במכרסמים, זבובים ותולעים. וזאת במטרה להבין טוב יותר את מנגנוני המחלה ולפתח תרופות. בזכות מימון שהושג למחקרים דרך איגוד ה-ALS, הושגו התפתחויות טכנולוגיות במטרה להפחית את השימוש בבעלי חיים במחקרים. איגוד ה-ALS תומך במעבדות ומדענים שעומדים בכללים המחמירים של מכוני הבריאות הלאומיים. האיגוד גם מכבד את רצון התורמים. אם תורם חש שלא בנוח עם כיוון מחקר מסוים, הוא יכול לבקש שהתרומה שלו לא תושקע בכיוון זה”.

 תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן