סמוך למותו, רובין ויליאמס קיבל את הבשורה המרה הזו

אשתו של רובין ויליאמס גילתה היום כי בזמן מותו, הקומיקאי המנוח התמודד לא רק עם דיכאון וחרדה, אלא גם במחלת פרקינסון בשלביה הראשונים.

“רובין נותר פיכח גם כאשר התמודד עם דיכאונות, חרדה והשלבים הראשונים של מחלת הפרקינסון, אותה לא היה מוכן לחשוף עדיין בציבור”, מסרה סוזן שניידר בהצהרה.

מחלת הפרקינסון משפיעה על קרוב ל-10 מיליון בני אדם ברחבי העולם, על פי הקרן למלחמה בפרקינסון. על פי נתוני המכונים הלאומיים לבריאות בארה”ב (NIH), עבור אנשים שסובלים מדיכאון וגם מפרקינסון, כל מחלה עלולה להחמיר את הסימפטומים של השנייה. מחקר שקשר בין שתי המחלות בחן את הופעת דיכאון בעקבות גילוי פרקינסון, אך ייתכן שבמקרה של ויליאמס הדיכאון הקדים את גילוי הפרקינסון.

זו המורשת המופלאה שהשאיר אחריו רובין ויליאמס

כשרובין ויליאמס פגש גורילה, זה מה שהיא ביקשה ממנו

הספסל של “סיפורו של ויל האנטינג” הפך לאתר הנצחה מאולתר לרובין ויליאמס

שניידר הייתה אשתו השלישית של ויליאמס. הנה ההצהרה שלה במלואה:

“רובין השקיע הרבה מזמנו בעזרה לאחרים. בין אם בידר מיליונים על הבמה, בקולנוע או בטלוויזיה, חיילינו בחזית, או לנחם ילד חולה – רובין רצה שכולנו נצחק ונפחד פחות.

מאז שהלך לעולמו, כולנו שאהבנו את רובין מצאנו נחמה מסוימת בגלי החיבה וההערצה שזרמו אלינו ממיליוני אנשים שנגע בחייהם. המורשת הענקית שלו, מלבד שלושת ילדיו, היא האושר והשמחה שהציע לאחרים, בייחוד לאלה שנלחמו במאבקים אישיים משלהם.

הפיכחות של רובין נותרה שלמה, והוא היה אמיץ בעוד נלחם בעצמו בדיכאונות, חרדה ומחלת פרקינסון בשלביה הראשונים, אותה לא היה מוכן לחשוף עדיין בציבור.

תקוותינו היא כי לאור הטרגדיה של רובין, אחרים ימצאו את הכח והתמיכה לה הם זקוקים במאבקים עמם הם מתמודדים כך שאולי יפחדו פחות”.  

תמונת שער: Shutterstock. דרך טיים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן