המשווקים של חברות הטכנולוגיה מנסים להכניס אופי למכשירים הסלולריים שיש לרובנו בכיסים. גם אם אנחנו לא מאמינים לפרסומות, סביר להניח שהתכונות האלה נכנסו גם לנו לראש. בכל זאת, מדובר בחברות הכי גדולות בעולם שמשקיעות הון עתק בניסיון לשטוף לנו את הראש במסרים שיווקיים שמוכרים לנו סגנון חיים מסוים.
כשאנשי שיווק מדביקים תכונות אנושיות למכשירים טכנולוגיים, הנשק הנגדי היחיד שלנו הוא לנסות להדביק לעצמנו תכונות של מכשירים טכנולוגיים כדי ללמוד טיפה על עצמנו. אנחנו נושאים את המכשירים האלה איתנו לכל מקום, לוחצים על הכפתורים שלהם והם על שלנו. בסופו של דבר יש כאן היזון חוזר. אנחנו הופכים להיות קצת יותר כמותם והם כמונו. האם אתם אנשי אייפון באופי שלכם? אולי סמסונג גלקסי או HTC?
החידון הבא יעזור לכם לגלות איזה סמרטפון אתם, ומה בדיוק זה אומר.
תמונה: Shutterstock