מישהו לריב איתו: רולטת צ’אט לימנים פאשיסטים ושמאלנים מניאקים

ככל שהסתבכה מלחמת “צוק איתן” התגבשה בקרב רבים, ימנים ושמאלנים כאחד, התחושה שהמציאות הזו הופכת הזויה מדי אפילו בשביל ויכוחים מעגליים סהרוריים שנעים בין טיעונים תיאולוגיים עקלקלים על זכות אבות להנמקות רציונליות על חוסר המוסריות הכללית בשבתנו כאן.

למעט כמה בריונים מילוליים חמומי מוח מכאן ולוחמי מקלדת צווחנים משם, לאף אחד כבר אין כח לריב ולא ברור כבר על מה.

באופן מוזר למדי, התחושה הזו השתחזרה ככלל שהשיחה התארכה ביני לבין הצד השני ב”מישהו לריב איתו“, רולטת צ’אט אנונימית לפורקן אגרסיות, סוג של “צ’אטרולט” לוויכוחים פוליטיים ישראלים. בין אם אתם ימנים או שמאלנים, זו המקבילה הווירטואלית ל”צאת בחוץ” ולגמור עניין אחת ולתמיד עם הצד השני. במילים שלהם:

“מישהו לריב איתו” הוא רולטת צ’אט מבוססת דעה פוליטית. תחילה בחרו את צד הדעה הפוליטית שאליו אתם משתייכים והמערכת תמצא לכם אקראית מישהו מהצד השני של המפה הפוליטית לריב איתו. בשיחה אנונימית לחלוטין תוכלו לגשר על הפערים הגדולים שבמדינת ישראל או להעמיק את השסע להנאתכם. הריב מיצה את עצמו? תעברו לאיש הבא שאיתו תוכלו לריב בחירוף נפש על העמדות שלכם. אנחנו ממליצים לכם גם להחליף צד ולהגן באותו חירוף הנפש על דעות שאתם לא מסכימים איתן. לא נספר לאף אחד”.

ואיך זה עובד? אתם נכנסים, בוחרים צד, ומושלכים לזירה:

היריב שלי, כך התברר מהר מאוד, היה סתם מתחזה. לא היה עם מי לריב ועל מה. וזה מאוד חבל משום שקשה למצוא מריבת רשת טובה, כזו שלא תיפסל על רקע חוק גודווין במשפט השני. מה שמטריד בריבי רשת אנונימיים זה שהיריב בלתי נראה ואי אפשר להסתכל לו בלבן של העיניים. זה די מתסכל לנסות להתסיס את הרוחות במשך כמה דקות טובות רק כדי לגלות שהאיש בצד השני הוא בסך הכל עיתונאי כמוך שמחפש חומרים לכתבה.

ראו גם: 10 בוגדים שאהבנו עבור האריות של הצל

שמאל ימין:

 

ימין שמאל:

לכניסה לצ’אט

תודה לאסף מגידש

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן