גיבור: איש אחד לימד לקח ילדון שצרח ללא הפסקה מאחוריו במסעדה

ילדים יכולים להיות יצורים מעצבנים מאוד וזה עוד כשהם שלכם! כשהם של אנשים אחרים הם בכלל בלתי נסבלים, במיוחד כאשר ההורים מאפשרים להם לצרוח ולפרוק כל עול בציבור ללא כל סמכות הורית או התחשבות באחרים.

כשמדובר בילדון שצורח באוזניים שלכם “אני רוצה פאי!” בתור בברגר קינג, גם לכם לא תיוותר ברירה אלא לקנות את כל הפאי במסעדה כדי ללמד את הילד לקח.

איש אחד טען ב”רדאיט” שנהג בדיוק כך. האיש מספר איך קנה 23 עוגות פאי של ברגר קינג לאחר שסבל מצרחות של ילד שעמד מאחוריו בתור ויילל לאמא שלו שהוא רוצה פאי. האמא התעלמה מהילד ואיפשרה לו להמשיך לצרוח ללא הפרעה. אבל זה לא כל הסיפור.

“התור היה כל כך איטי כי מאחורי הדלפק עמד מתמחה בזמן העומס של הצהריים. כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה איך האנשים מאחורי הרסו לי את מצב הרוח וגרמו לי כאב ראש. החלטתי להרוס להם את היום. הזמנתי את כל הפאי במקום בנוסף להמבורגרים שלי. מתברר שהיו להם 23 עוגות פאי. לקחתי את ההזמנה שלי והתקדמתי אל עבר היציאה. מאחורה שמעתי את האשה צורחת: מה זאת אומרת, אין לכם יותר פאי. מי קנה את כולם? הסתובבתי כדי לראות את הקופאי מצביע לעברי והאשה רושפת אלי מבט מוות. עמדתי שם, הוצאתי פאי והתחלתי לאכול אותה תוך כדי כך שאני מביט לעברה. היא התחילה לרוץ לכיווני אבל נבלמה בגלל התור שהשתרך מאחוריה. הסתובבתי והתרחקתי לאט מהמקום”.

כך אמר הגיבור בעל התהילה וחסר השם.

דרך Eater

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן