דרושים ב”חורים ברשת”

“חורים ברשת” משתמש בכוחן של רשתות חברתיות כדי להציף את הנושאים והחדשות המעניינים באמת. מאז נוסד האתר ב-2007 הוא גדל ממאות מבקרים למאות אלפי ישראלים בחודש ב-2014. אנחנו מתייחסים לסרטונים, תמונות, חדשות ותכנים יצירתיים ומעוררי השראה שמאפשרים להסתכל על העולם מזווית פחות צפויה מראש ומנותקת מהשבלנות הישנות של התקשורת המסורתית. אנחנו מאמינים שאנשים הם הגיבורים שעומדים לרוב מאחורי כל סיפור טוב, לא סלבים, לא ממשלות או חברות מסחריות. אנחנו גם חושבים שאין פרות קדושות ואין שום דבר פחות מפרה משעמום. בעידן מופרע קשב כזה, תמונה אולי שווה 1000 מילים אך נצפית פי אלף. 

במובנים מסוימים, “חורים ברשת” הוא אתר מדיה גדול בישראל כבר היום, אך כדי להמשיך להתפתח ולהשפיע כפי שאנחנו רוצים ויכולים, הגיע הזמן לממש בשורה שחרטנו על דגלנו זה זמן רב: להפוך לאתר תכנים קהילתי במלוא מובן המילה. 

וכאן אתם נכנסים לתמונה. אנו מרחיבים את המערכת שלנו ולשם כך מגייסים אוצרי רשת: חיות מדיה חברתית, מודעות פוליטית, חברתית, סביבתית ובכלל, אנשים מעודכנים שתמיד יודעים מה חדש, מה שונה בעולם ויודעים להסביר למה זה משנה משהו למישהו. אנחנו פתוחים לקבל כל כתבים בני כל גיל, רקע ומין כדי לאצור את התכנים הכי מעניינים ברשת שייחשפו למאות אלפי אנשים. 

מנהל מכירות ושיווק

לרגל הרחבת הפעילות לאתר חורים ברשת דרוש דרוש מנהל שיווק ומכירות לרגל הרחבת הפעילות באתר תוכן מוביל. עבור פרויקטים חדשנים בתחום התוכן והמסחר במדיה החדשה.

דרישות: ניסיון בשיווק ובמכירות, הבנה מתקדמת של עולמות התוכן וה-Content Marketing, קשרים בשוק, היכרות עם קריאטיב ופרסום, נייד באיזור המרכז, בעל מוטיבציה, מוכנות ללמוד מודלים חדשים של פרסום ושיווק באינטרנט. הכשרה תינתן במקום. המודעה פונה לגברים ולנשים כאחדl

לפניות: [email protected]

דרוש וובמאסטר

ל”חורים ברשת” דרוש וובמאסטר ששולט בטכנולוגיות html, css, js כולל jquery, iframes ועיצוב רספונסיבי.
רקע במערכות ניהול תוכן, הבנה באנליטיקס, פלאגינים חברתיים (כפתורי לייק, תגובות פייסבוק וכו’) – יתרון.
התפקיד כולל הכשרה בשימוש במערכת סינדו.
ההעסקה היא בתנאי פרילנס.
לפניות: [email protected]
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן