צפיתי בפרסומת תאלנדית של DTAC, ספקית סלולר ענקית, שהפכה למגה ויראלית בימים אלה והשאלה הנשאלת היא איך ריבונו של עולם זה קרה. אולי זה בגלל שאיש לא מצפה שתצא מתאילנד פרסומת ויראלית או כי איש לא מצפה שאבא צעיר מסוגל להפגין חום לבתו הקטנה.
כך או כך, מדובר בפרסומת שקיבלה מעל 12 מיליון צפיות ומצליחה למרות הגיחוך שבה להיות גם משעשעת ומרגשת. ועל הדרך אפילו לזרוק ביקורת על התלות שלנו בטכנולוגיה.
בהתחלה רואים איך תינוקת בוכה ובוכה, מה שמלחיץ את האבא הצעיר יותר ויותר. הוא מנסה הכל כדי להרגיע אותה. אוקי, הוא מנסה בעיקר לשעשע את התינוקת עם אפליקציה של סרט מצויר, אחר כך עם פרצופה של אמא עושה פרצופים דרך המסך אבל זה לא עוזר והאב מחליט לנסות דבר אחד פשוט למדי, מה שמזכיר קצת את הספר “את זה” של נירה הראל”.
המסר שעובר הוא שהעולם הפך ליותר מדי טכנולוגי ומנוכר עד ששכחנו לנסות את הדבר הכי פשוט, אנושי ומתבקש. הסוף קצת פאתטי כי נראה כאילו האבא נאלץ לגעת במפלצת ולא בבייבי שלו אבל נו, שיהיה. בקיצור, תצטיידו בטישו וקבלו חיבוק.
דרך Boing Boing