יורטה שיחה קולית בין המורדים הפרו רוסיים בעקבות הפלת המטוס המלזי

שירות הביטחון האוקראיני הפיץ תמלול של שיחות טלפון לכאורה של מורדים פרו רוסיים בו הם מודים בהפלת טיסה MH17 מעל אוקראינה, בה נהרגו כל 298 הנוסעים.

ראו גם: זה מה שכתב בפייסבוק נוסע בטיסה MH17 שעות לפני ההתרסקות

 שירות הביטחון האוקראיני יירט את שיחות הטלפון בין איי בזלר (“בס”) שמדווח לממונה עליו, הקולונל משירות המודיעין הרוסי וי גרנין, על הפלת המטוס. ה-SSU הפיץ גירסאות אודיו של השיחה עם כיתובים בשפות שונות.

בשיחה הראשונה, בזלר אומר לגרנין: “הפלנו עכשיו מטוס”.

בשיחה נוספת, הקומרדים “גרק” ו”מייג’ור” משוחחים על המטוס שהתרסק, כאשר האחרון מציין בביטחון שמדובר במטוס אזרחי. “אנחנו בטוסים ב-100 אחוז שזה היה במטוס אזרחי”, הוא אומר.

בתגובה לשאלות מפקדו, מייג’ור עונה כי לא נמצאו כל כלי נשק במטוס, אך ורק ציוד אזרחי, ומסמך ששייך לסטודנט מאינדונזיה שלומד באוניברסיטת תומסון.

בשיחה אחרת, במקרה זה כביכול בין חייל לקוזיצסין מיקולה איבנוביץ, מפקד כוחות הקוזקים, החייל מציין כי “התברר כי זה מטוס נוסעים”.

“הוא התרסק ליד גרבובו, יש הרבה גופות של נשים וילדים…בטלוויזיה אומרים שזה מטוס תובלה אוקראיני אך הכיתוב מציין ‘מלזיה איירליינס’. מה הוא עושה מעל שטחה של אוקראינה”, תהה החייל. על כך קוזיצסין עונה: “אז הוא הביא מרגלים. מה הוא עושה כאן? . מתחוללת כאן מלחמה”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן