עקב המצב: Airbnb עשתה את המחווה יוצאת הדופן הזו למשפחה ישראלית

Airbnb, אתר האינטרנט הגדול בעולם להשכרת דירות ובתים, הוא פופולרי במיוחד בארץ. ישראלים רבים הצטרפו בשנים האחרונות לשירות שמאפשר להם לשכור דירות לתקופות קצרות, למגינת לבם של בתי מלון בעולם.

אך המלחמה שמתחוללת בדרום פגעה לא רק בתיירות הנכנסת. ישראלים רבים נאלצו לבטל טיסות וטיולים לחו”ל בימים האחרונים, אם בגלל שירות מילואים, רצון להישאר כאן עם קרובי משפחה וסיבות אחרות.

 

ראו גם: רגעים הזויים שתועדו במצלמות בזמן אזעקות

במקרים בהם מדובר בביטולים לחברות ישראליות בתחום התיירות, הן מתייחסות לרוב למצב בהבנה. באשר לחברות בינלאומיות, אין תקווה כזו, אך בהחלט יש הפתעות, כפי שממחיש במקרה הבא שמתאר אלון דיאמנט.

“אנחנו קבוצה קטנה של חברים קרובים כבר שנים רבות”, מספר אלון דיאמנט, “החיים עושים את שלהם, וקשה לנו יותר ויותר לבלות זמן ביחד. כמה מאיתנו מעורבים במערכות יחסים רציניות, חלק התחתנו, הולידו ילדים, אחרים חיים בחו”ל. לפני כמה חודשים, לראשונה מזה שנים, החלטנו לנסוע לטיול יחד כמו פעם. היעד שלנו היה פראג – לסוף שבוע קצר בתאריכים 8-13 ביולי.

“וכך שכרנו דירה באמצעות השירות של Airbnb, קנינו כרטיסי טיסה באל על וחיכינו לטיול. ואז הגיע מבצע “צוק איתן”. חלקנו גויסו למילואים. אחרים רצו להישאר עם אהובם או קרובי משפחה מבוגרים. הטיול שלנו בוטל. איזו אכזבה. אל על הציעה ללקוחותיה לבטל או לשנות טיסות שנקבעו לזמן המבצע. כך שלמרבה המזל היינו יכולים לקבל החזר מלא על כרטיסי הטיסה.

אך אז, נותר העניין של Airbnb, חברה בינלאומית, שהמצב בישראל לא נוגע לה לכאורה. לדירה שלנו הייתה מדיניות ביטולים מחמירה למדי, לפיה היה עלינו להפסיד את רוב דמי השכירות ששילמנו. פנינו לבעלת הדירה ושאלנו אותה אם היא תוכל במקרה למצוא דיירים חלופיים בימים שנקבעו, או לפחות לאפשר לנו לקבל החזר חלקי. ברור שזה לא אשמתה והתנצלנו בפניה על הביטול.

ואז קיבלנו את האימייל המפתיע הזה. לא רק ש-Airbnb הציעה לנו החזר מלא עקב המצב המורכב. החברה אף שיגרה לנו מכתב נוגע, מלא תקווה והעניקה לנו קופון על סך 50 דולר להזמנות עתידיות”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן