אתם לא רוצים להסתבך עם האריות של “הצל”

יואב אליאסי, הידוע בכינויו “הצל”. בעבר מוזיקאי, היום מארגן קבוצת “האריות של הצל” בוווטסאפ ופייסבוק.

אליאסי שאל את חברי הפייסבוק שלו שאלה טכנית בווטסאפ:

הוא מאכיל אותם בשר שמאלנים:
“הצל” דיווח בעקבות ההפגנה אמש בכיכר הבימה בתל אביב על רקע מטח רקטות על העיר: “התחלנו בשלושה אנשים מול 800 וסיימנו ב-350 מול אפס שלהם…”תודה לארגון להבה שהגיעו, תודה לחברה של בית”ר ירושלים ותודה לחברה של מכבי תל אביב, תודה לכנופיית אל יהוד ותודה לחברה של כהנא חי. ביחד אנחנו כוח מול האויב האמיתי שמסתובב בינינו, השמאל הרדיקלי, ותודה לחבר’ה שלי שמסתבר שנקראים האריות, ותודה רבה לצה”ל. כל זה בשבילכם!!”.

אליאסי אפילו תיעד את עצמו בהפגנה בווידאו שצולם לאורך:

כך נראתה ההפגנה מהצד השני:
Chen David Misgav Hauftman: שככה יהיה לי טוב, מעולם, אבל מעולם, כולל בהפגנות הכי אלימות בגדה, לא חששתי כך לחיי כמו בהפגנה הערב בתל אביב! לאורך כל ההפגנה נרשמה אלימות שהלכה והתגברה מצד פעילי ימין פשיסטים, חטפתי ביצה וגם בקבוק פלסטיק ריק אבל זה שום דבר לעומת האלימות שהתרחשה בסוף ההפגנה כשניסינו להתפזר- אל מול עיני התנפלו כמה עשרות פשיסטים נטולי חולצות על קבוצת המפגינים עם זעם בעיניים, ראיתי איך מטיחים מפגין למדרכה ומפליאים בו מכותיהם, ברחתי דרך אחת החצרות לרחוב מיכל ושם בחניה הפכתי את החולצה מרוב חשש והמשכתי הביתה.

הפגנת השמאל החלה בסביבות השעה 20:00, כאשר למקום הגיעו כמה מאות מפגיני שמאל, וכ-20 שוטרים. מול נעמדו כמה עשרות בודדות של פעילי ימין שקראו קריאות גנאי לעבר המפגינים, ודחפו אותם. קצת אחרי השעה 21:00 נשמעו אזעקות ברחבי הארץ. לטענת עדי ראייה שנכחו במקום, בשלב זה השוטרים התפזרו לתפוס מחסה ואיתם וגם המפגינים רצו לכל עבר, ומנגד פעילי הימין רדפו אחריהם והחלו לאיים עליהם ולקרוא לעברם קריאות גנאי. חלק ממפגיני השמאל הורחקו על ידי המשטרה לכיוון רחוב קינג ג’ורג’, דרך שדרות בן ציון, ושם נותרו כ-100 מפגינים. השוטרים נותרו בכיכר הבימה. מפגין אחד פונה לאיכילוב ונזקק לטיפול רפואי לאחר שהוכה על ידי פעילי הימין.
תמונה: דרך הפלוג

נמרוד ניר מעיד: “עשרות רעולי פנים דופקים מכות רצח לנשים ומפגינים מהשמאל, כולל אופנוענים שעולים על המדרכות ודורסים שמאלנים, מנפצים חלונות של בית קפה שהשמאלנים התחבאו בו והכי חמור – כשהאזעקה נשמעת הם רצים אחרי המפגינים מהשמאל ודופקים להם מכות תוך כדי חסימתם מלהגיע למקלטים!!! והשוטרים בורחים מהזירה ולא מגיבים בשיט עד שהמצב מגיע לכמעט רצח (ואם לא היו מגיעים בסוף מאוד סביר שהיה כאן רצח של מפגינ/ה מהשמאל כשם שנרצח הנער הערבי). בשוק ממה שראיתי היום ובכלל לא הגעתי במיוחד להפגנה!

“אין כאן קשר לימין מול שמאל אלא לאנשים שמתקיפים ללא אבחנה חפים מפשע רק כי הם יהודים או לא מסכימים איתם – עד לרמה של כמעט לינץ׳ כמו שהיה היום. ומי שלא מבין שאין כאן הבעת עמדה או קשר לפוליטיקה, שיואיל להמנע מלהגיב ולהוכיח את בערותו במקום אחר. אין שום הצדקה לרקוות שנורות על אוכלוסייה אזרחית ואין שום הצדקה להמון מתלהם שמרביץ ורודף מפגינים תמימים עד כמעט רצח וקורא מוות לערבים באשר הם. המלחמה האמיתית היא בין השפויים להזויים ולא בין השמאל לימין. המערכה עם חמאס תסתיים, אבל מה יישאר כאן בינינו ביום שאחרי?? שבוע טוב יותר”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן