כל מה שדפוק בפייסבוק בתמונה אחת

עבור חלק מהמשתמשים בפייסבוק מדובר בחדשות מרעישות, אך הטריצרטופס (Triceratops) נכחד לפני לפני כ-65.5 מיליון שנה.

הטריצרטופס היה סוד של דינוזאור ממשפחת הצרטופסיים שחיי באמריקה הצפונית בשלהי תור הקרטיקון החל מ-68 מיליון שנה לפני זמננו. הוא היה דינוזאור צמחוני שהלך על ארבע והתנשא לגובה של כשלושה מטרים. זה לא הפריע למשתמשי פייסבוק להאמין שהבמאי סטיבן שפילברג הרג אותו!

הסערה החלה כאשר יוצר הממים ג’יי ברנסקומב פירסם את התמונה הזו בהשראת קנדל ג’ונס, המעודדת מטקסס שנודעה לשמצה פייסבוק בגלל תמונות הציד שלה מאפריקה. הוא פירסם את התמונה הסאטירית עם הכיתוב: “תמונה מבישה של צייד ששמח להצטלם עם הטריצרטופס ששחט הרגע. אנא שתפו כדי שהעולם יוקיע את האיש המנוול הזה”.

על אף שהתמונה צולמה בסט של פארק היורה וברקע של שפילברג נראית בובה, לא מעט משתמשי פייסבוק החלו לתקוף את הבמאי על המעשים “הלא אנושיים” שלו וקראו לו “רוצח חיות”. למרבה המזל, היו אלפי משתמשים שיידעו אותם כי צרטופסיים אינם חלק ממחלקת החיות כבר כמה עשרות מיליוני שנים. ואז ברנסקומב פירסם תמונה נוספת של “רוצח כרישים” בסט של “מלתעות”.

“אנשים, אנחנו צריכים את עזרכתכם בזיהוי רוצח הכרישים האכזרי שמתפאר בתמונה עם הטרף הלא חוקי שלו. כרישים הם חיוניים למערכת האקולוגית והם בעלי חיים מוגן בחופי קליפורניה. אם אתם יודעים מי הפושע בתמונה והיכן הוא מסתתר אנא צרו קשר עם הרשויות מיד”.

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן