איך בריטני ספירס נשמעת בלי Auto Tune

זו לא פעם ראשונה שאנחנו משמיעים קטע של בריטני ספירס בלי שיפור של Auto Tune, אך זה לא אומר שחוויית השמיעה לא טראומטית לאוזניים בכל פעם מחדש. 

ב-2 ביולי, 2014, דלפה גירסה ווקאלית לא ערוכה של ספירס שרה את Alien, מתוך אלבומה האחרון, “בריטני ג’ין”. בקטע נשמעת ספירס לכאורה ללא אוטו טיון, מכשיר של קניינית התוכנה “Antares Audio Technologies” המשמש כמעבד אודיו, מודד ועורך צלילים, ונועד לצורך הסוואה וטיוח של זיופים מוסיקליים. האוטו-טיון נודע לשמצה כ”פוטושופ של הקול האנושי” ונכלל ברשימת ההמצאות הגרועות ביותר של המגזין “טיים” לשנת 2010. מפיק הקטע ויליאם אורביט נאלץ לפרסם הצהרה ב-7 ביולי, ובה ציין כי מדובר בסשן חימום קולי, ולא הטייק האחרון של ספירס.

“אני רוצה להדגיש כי כל זמר בפעם הראשונה מול המקרופון בהתחלת סשן ארוך יתנסה במגוון של מנעדים קוליים כי להתחמם”, כתב אורביט, “החימום הוא חיוני אם אתה מקצוען, כמו אצן שמותח את גופו בתחילת האימון, ונדרש זמן אימון ממושך כדי לעשות את זה כמו שצריך. שמעתי מגוון קולות שמופקים בזמן חימום. העניין הוא שהסשנים האלה לא אמורים להיות משותפים עם מיליוני מאזינים. זמר נחמד יפיק משהו מקולו כדי לעזור לטכנאים לכוונן את המערכות בעוד הוא שותה תה צמחים ועובר על המילים. זה לא אמור להיות ‘טייק’

האזינו ותחליטו בעצמכם אם מדובר בחימום או בדבר האמיתי. על הדרך תוכלו להאזין לזה.

דרך האפוסט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן