זעם על ההתקפות נגד התיירת הצעירה שביצעה מין אוראלי בתמורה למשקאות חינם

ביום חמישי החל להתפשט ברשת סרטון מטריד של תיירת צעירה, ככל הנראה מצפון אירלנד, מבצעת מין אוראלי ביותר מ-20 גברים במגלוף, שמורת נופש במיורקה, ספרד.

על פי דיווחים בתקשורת, הובטח לבחורה “הולידיי” בתמורה להטבות מיניות, רק כדי לגלות מאוחר יותר ש”הולידיי” זו לא חופשה אלא קוקטייל בעלות שלושה יורו.

לאחר שהסיפור הפך ויראלי, התגובות ברשתות החברתיות היו קשות. משתמשים רבים זעמו על אתרים ומשתמשים שהפיצו את הסרטון ללא עריכה. הסרטון, למרות שעבר עריכה מסוימת, הוא עדיין מאוד לא בטוח לעבודה ומי שמתעקש יכול למצוא את הסרטון באחד האתרים האלה.

רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותיקראו על שם דמות בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

מתברר כי התופעה בשם “ממדינג” (mamading) הומצאה בברים המקומיים במגלוף לפני שנים אחדות והקצינה לאחרונה עקב תחרות גוברת בין הברים.

מדובר בתחרות שמעודדת נשים צעירים להעניק מין אוראלי מרובים לכמה שיותר גברים בבר או במועדון בזמן קצר בתמורה למשקאות אלכוהולים חינם באי בזמן שהותן שם. במקרה האחרון, הבחורה קיבלה רק משקה אחד.

משתמשים רבים תקפו דווקא את הבחורה בסרטון ועשו לה אאוטינג בעזרת כלי התקשורת בבריטניה, ככל הנראה בהצלחה, והיא הפכה למושא לעג וממים בהאשתג MagalufGirl#:

ביום שישי נרשמה מגמה הפוכה, שיצאה נגד ההתקפות על הבחורה בפרשה. הגרדיאן ציין כי מדובר בביוש פומבי בנוסח ימי הביניים והאשמת קורבן קלאסית, מעין התעללות מינית נוספת. כך ב”דיילי ביסט“:

“הסערה המוסרית בגלל ‘ממדינג’ היא בסך הכל תירוץ לאנשים להפגין יחס של פטרונות ואמונות בלתי מבוססות על האופן שבו נשים בוגרות חייבות להתנהג מבחינה מינית. אם אנשים היו באמת מודאגים בעניין התרחבות תופעת הממדינג, אל תהיו היסטריים בעניין. כמעט כל מי ששמע על כך אפילו לא היה מודע לקיום התופעה לפני יממה”.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן