ההסבר האמיתי לתמונות ה”מפלצת” שתועדה בסין פשוט היסטרי

לפני כמה ימים יצא אזרח סיני לטיול עם חברים ביער במחוז הוירו כשלפתע נתקבל במחזה לא שגרתי, אפילו די מפחיד. הוא זיהה יצור מפלצתי עם מאפיינים אנושיים וחייתיים בהם אוזניים זקופות ארוכות וחצאית שנתפרה מענפי עצים.

כאשר השניים ראו זה את זה שניהם נמלטו מהמקום בבהלה לכיוונים מנוגדים, לא לפני שהסיני תיעד את היצור דמוי גולום בכמה תצלומים.

ראו גם: האם זו הרכבת התת-ימית שתחבר בין סין לארצות הברית? 

האיש היה בטוח שראה מפלצת ומתברר כי זו הייתה רק חצי טעות. לאחר שפירסם תמונות של היצור ברשת החברתית הפופולרית בסין, Sina Weibo, התמונות הפכו ויראליות והחל באזז בנושא המפלצת. יותר מ-16 מיליון אזכורים לתצפית המוזרה נרשמו תוך ימים, ורק אז מפיקי משחק התפקידים המקוון מרובה המשתתפים Guild Wars 2 הודו באמת.

ה”יצור” היה למעשה שחקן בתפקיד Asura, גזע של דמויות בעולם המשחק. זה היה בן אנוש כמובן, מכוסה באיפור גוף ותחפושות. האיש השתתף בהפקת צילום ביערות באותו זמן שעובר האורח נתקל בו.

השחקן עזב את סט ההפקה וקרב לערוץ של נהר כדי לשתות מעט מים בזמן הפסקת הצילום. כאשר הוא הבחין כי איש מצלם אותו מרחוק הוא נבהל לא פחות מהצלם שראה בו מפלצת איומה שאורבת ליד הנהר.

התצלומים מהפקת הצילום הרשמית נראה אותו “יצור” בו נתקל עובר האורח פורסמו על ידי ההפקה ב-Sina Weibo כדי לרכב על הבאזז. ככל הנראה, התצפית המקורית של עובר האורח והפרסום ברשת לא הייתה חלק ממאמץ מכוון, אך אין ספק שהמפיקים של Guild Wars 2 נהנו מאוד מהבאזז.

דרך ET Today

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן