זה לא מה שנדמה לכם: חשודה ברצח מנסה לתרץ סלפי עם גופה

הידיעה הזו נראית כמו סאטירה על פשיעה וחדשות בעידן המילניאלים אך זו אמת לאמיתה, לפחות על פי הדיווח. זה הסיפור של קירסטי אדמונדסון, עובדת בת 23 בתעשיית הסקס שעל פי החשד הרגה את המורה שלה לשעבר בזריקת הירואין קטלנית. לאחר מכן היא הצטלמה בסלפי עם הגופה והתגוררה בדירתו של הנרצח במשך שבוע.

ראו גם: דקרה למוות את חברתה לאחר שהעלתה תמונות סלפי משותפות בעירום

אדמונדסון וחברה, כריסטופר סוירס, נאשמים ברצח של קנת צ’אפמן, בן 47, מאקלס, בריטניה, על פי ה-Daily Mail . המורה לשעבר היה לקוח של אדמונדסון ולשניים היה סטוץ לפני הרצח. לאחר הרצח, השניים חשודים כי גנבו מהנרצח על פי החשד כסף, טלוויזיה, מחשב ואף התחזו לקורבן בהודעת טקסט ששלחו לקרוב משפחה ובה ביקשו עוד כסף.

בבית המשפט אדמונדסון הכחישה את הרצח אך הודתה כי גנבה ממנו, על פי הדיווח. היא הוסיפה כי היא “לא תרצח אף אחד” לפני שהתעקשה כי “אני לא רוצחת. זה לא מה שנדמה לכם”.

אדמונדסון, שהודתה בגניבת כסף ורכוש, סיפרה לבית המשפט כי היא “מתביישת עמוקות” במעשיה לפני ואחרי מותו של הקורבן.

“יכול להיות שאני לא ממררת בבכי אבל כשאחזור לכלא ואפנים את כל מה שקרה תאמינו לי, אני אשלם על זה. לעולם לא הייתי הורגת את קנת צ’אפמן. לא הייתי הורגת אף אחד ובטח לא אותו. אני לא בן אדם כזה. אין לי שום סיבה להרוג אותו. לא עשיתי שום דבר כדי שימות. כריסטופר סוירס אשם”.

אדמונדסון טוענת שסוירס הרג את צ’אפמן. לטענתה, היא שיתפה עמו פעולה משום ששכנע אותו כי היא תיכנס לכלא אם תלשין על מעשיו. המשפט עדיין נמשך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן