25 דברים מבריקים שאמרו ילדים

ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם זה דף פייסבוק מצליח שמתבסס על הנוסחה העתיקה “ילדים+מתיקות=פופולריות”. את הדף, שסיקרנו כאן כמה פעמים בעבר, הקימו זוג נשוי, שרית ואסף כץ, מעצבת גרפית וקופירייטר.

הדף מפרסם ציטוטים תמימים, מבריקים ומצחיקים של ילדים במסגרת מעוצבת והפך למעין קהילה קטנה של הורים שמתמוגגים מכל ציטוט של התכשיט.

אמרנו קטן? זה תואר שעושה עוול לאחד מדפי הפייסבוק הפופולרים בישראל, עם יותר מ-106,000 לייקים! החברים בדף פעילים במיוחד ושולחים כ-1,000 ציטוטים בשבוע. מדי יום מתפרסמים בדף 2-3 פוסטים שכל אחד מהם מקבל אלפי לייקים, מאות שיתופים ועשרות תגובות. מקריאה של הציטוטים עולה בי חשד קל שחלקם לפחות הם פרי מוחם הקודח של הורים או לפחות “שדרוג” של האמירה המקורית, אבל כל עוד זה מצחיק לא נגרם שום נזק.

אסף מבהיר: “אנחנו מזהים לא פעם בדיחה ששולחים לנו ופשוט לא מעלים. קרה בעבר (נדיר, אבל קרה) שגילינו שמדובר בבדיחה (לפעמים מתורגמת מאיזה אתר אינטרנט) ופשוט הורדנו פוסט אחרי פרסום, גם אחרי אלפי לייקים ומאות שיירים הסיבה – אמינות הציטוטים הם הבסיס לדף. לפעמים כשאנחנו מקבלים ציטוט ״חשוד״ אני פשוט שואל את ההורים האם זה באמת קרה. קורה שהם מודים שזה מפוברק ואנחנו לא מפרסמים”.

בעקבות ההצלחה בפייסבוק יזמו מקימי הדף קמפיין מימון המון ב”הדסטארט”, בו אפשר לרכוש את ספר הציטוטים השלם בינתיים וכולל גם ערך מוסף: הוא משמש, מצדו השני, גם כאלבום זכרונות ומאפשר להורים לכתוב בתוכו את הציטוטים של הגאונים הקטנים שלהם. תוך שעות ספורות גוייס שליש מסכום היעד ותוך שלושה ימים ראשונים הוזמנו 500 ספרים. כעת הם עומדים על 81% מסכום היעד של 58,000 שקל כשנותרו עוד 30 יום לקמפיין!

אפשר לרכוש עותק של הספר כאן. מומלץ בחום. הנה לקט ציטוטים שבחרנו מהחודשים האחרונים מתוך הדף – לא בהכרח אלה שמופיעים בספר:

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן