15 אסונות הפוטושופ הגרועים ביותר בתמונות

אין טעם להיתמם, אנחנו יודעים שנשים רגישות לכל קמט, צלוליטיס או שחור מתחת לעיניים ועדיין, גם לפוטושופ אמור להיות גבול. מילא אמני פוטושופ בתחילת דרכם שאפשרויות הריטוש סינוורו את שיקול הדעת שלהם, אך מה התירוץ של המומחים הגדולים שנשכרו עבור סכומי עתק כדי לטפל בקמפיינים יוקרתיים ומגזינים ידועים ומצליחים?

גם בלעדיהם מודל היופי כבר מזמן הפך למעוות בכרומו. מוכרים לנו אשליות, שקרים ותעתועים שמאמללים נשים ונערות בכל הגילאים. הרי, אי אפשר להתחרות עם תמונות עליהן עמלו מיטב אנשי המקצוע בעולם. אפילו המצולמות לא יכולות לעמוד בסטנדרטים שהן מציבות ביום יום. בכמה מקרים, כמו אלה שמוצגים בהמשך, מדובר באסונות פוטושופ. מי שטיפלו בתמונות הם בעיקר כורתי איברים ומחוללי ניסים וזוועות. אפילו דקסטר היה משאיר לבחורות הללו את המותניים והירכיים. המקרה האחרון שפורסם, תמונה לקמפיין בגדי ים לחברת האופנה “אן טיילור”, הוא אחד המטופשים. לקחו בחורה רזה מלכתחילה והפכו אותה למעוותת. נגרם נזק שלא היה קיים בעבר. זה מגוחך, מקומם ובעיקר: מכוער.

עוד בנושא: נשים מציורים מפורסמים לפני ואחרי פוטושופ

פוטושופ אמור לשפר פגמים בסיסיים ולא לשנות תווי פנים, פרצופים ומידות גוף באופן מופרך. אם החברות שמגייסות את הנשים הללו כל כך לא מרוצות מהן אז שיקחו מישהי אחרת פשוט. “הרצון לייצר איזה ‘אידאל’ יופי מופרך, נובע ממקורות רבים”, מספר לי טל ניניו, בעלי חברת כלי העריכה הדיגיטליים pskiss.com, “החל ממעצבי אופנה שרוצים שכולם יהיו בני 14, רזים, חטובים, חלקים ותמימים דרך ארט דירקטורים ומעצבים גרפיים שבטוחים שהמראה ‘הנכון’ בעיניהם הוא ציווי אלוהי ויצרני קוסמטיקה וביגוד. בעיקר תחתון ובגדי ים שמוכרחים למכור אשליה. אחרת איך יוצדקו המחירים המופקעים? צרכני המדיה הפרסומית, לסוגיה השונים, לא רוצים לראות את המציאות. מרביתם מעדיפים לראות אשליה. ברור להם שזאת אשליה ובכל זאת כולם רודפים אחריה, בניסיון אבוד מראש להשיגה”.

בעיקר לא ברור איך אף אחד לא קם ואומר “המלך עירום”. “כנראה מכיוון שבסוף התהליך ישנם עורכים שהפכו קהי חושים לגמרי ושכחו כיצד יש לבחון תמונה המיועדת לפרסום בעין נינוחה ומקצועית. וכך העבירו לפרסום קטסטרופה מוחלטת. הם כבר כל כך רגילים לעיוות המתמשך של המציאות, ששכחו כיצד נראים אנשים אמיתיים”.

ניניו, המתמחה כבר שנים רבות בתחום הזה, נזכר בבקשות המופרכות של לקוחות. “הבקשה הזכורה לי ביותר היא ליצור ‘מרווח ירכיים’ אצל דוגמניות בגדי ים. נדרשתי ליצור מרווח ברור ואחיד בין ירכיהן של הדוגמניות תוך שינוי מוחלט של מבנה הירך שלהן ומחיקה מלאה של ״גבעת וונוס״ שבכלל אסורה לתיעוד. כדאי לזכור גם את מוסכמת ה-שנ״פ – שד נטול פטמה. מוסכמה שנובעת לדעתי ממוסר כפול, אבל די שולטת. נשים מצולמות מעורטלות לגמרי, בתנוחות ‘סקסיות ומתגרות, אבל הפטמות מוסרות, כדי שהתמונה לא תהיה ״פורנוגרפית״. ‘האסונות’ הללו הם טעויות מביכות מאוד. מקצועני פוטושופ אמיתיים שמים לב לפרטים הקטנים ולא משחררים ללקוח קטסטרופה כזאת”.

הנה מיטב הזוועות:

1. ילדים חמודים, לאן נעלמו המותניים של הדוגמנית?

ממש טרי: צילום לחברת האופנה “אן טיילור”.

2. קייט אפטון. אכן, מהפך!

 

3. קייט מידלטון. אחרי שביתרו את המותן המלכותי

 

4. אפילו הנסיך ג’ורג’ זכה לפוטושופ משלו

 

5. קורטני קרדישיאן

כנראה ש”סודות הדיאטה” במילה אחת: “פוטושופ”.

 

6. בריטני ספירס. או מה שנשאר ממנה

 

7. קים קרדישיאן. כוכבת הריאליטי שנראית מנותקת מהמציאות

 

8. אשלי סימפסון. הברבי הפכה למגה ברבי

 

9. שער GQ עם קייט וינסלט

הקילוגרמים שלה כנראה טבעו עם הטיטאניק.

 

10. הזוועה הגדולה מכולן

פיליפה המילטון ל”ראלף לורן”. יוזמי הקמפיין הסירו אותו בעקבות ביקורת קשה בזמנו.

 

11. ביונסה. כלומר, חלק ממנה

 

12. דמי מור. מתברר שיש כזה דבר הנקרא מכונת זמן

 

13. ועוד פוטושופ מחריד על דמי מור. לאן נעלם החלק העליון של הירך?

 

14. מריה קארי. כנראה “רזתה” מקרני האור

 

15. שוב ביונסה שהלבינה לפתע

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן