איך צולמה התמונה המטורפת הזו של כלה עולה בלהבות?

מה בדיוק ראינו זה עתה? הצלם טל זיגדון צילם את התמונה המטורפת הזו בה נראית כלה בשמלתה עולה באש ומישירה מבט למצלמה בעוד החתן הלחוץ מנסה לכבות אותה באמצעות מטף כיבוי. ללא פוטושופ, הוא נשבע.

זיגדון מספר לי שעבד על הקונספט במשך שלושה חודשים, ובין השאר ערך ניסיונות עם בדים וחומרי בעירה שונים, עד שהגעתי לשילוב הנכון שמאפשר לי מספיק זמן לשרוף את שמלת הכלה בעוד הכלה עצמה נשארת שלמה.

הדוגמנית והדוגמן הם זוג שפנה לזיגדון כדי שיצלם את החתונה שלהם והוא שכנע אותם לאמץ את הרעיון. “לא היה קל לשכנע אותם! אבל אחרי שהם ראו את התוצאות הם דיברו אחרת”.

“כל זה חלק מקונספט שנקרא Trash the dress והדרך היפה ביותר להרוס שמלה באמת לדעתי זה לשרוף אותה”, אומר טל, שמוסיף כי “יש עוד שני צלמים בעולם שעשו את זה אבל אני יודע בוודאות שהם השתמשו בפוטשופ או הדליקו מדורה מאחורי הכלה ועם עדשה נכונה ושימוש נכון בפרספקטיבה גרמו לזה להראות כמו הדבר האמיתי”.

אל תנסו את זה בבית או מחוץ לבית. הסיכון עצמו קיים. יש רק דרך אחת לעשות את זה נכון, טוען זיגדון, אך מסרב לחשוף את השיטה שלו מכיוון שמספיק אדם אחד שלא יעבוד כמו שצריך ויוכל לגרום לאסון.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן