מצות וייו גורמות לנו עצירות עוד לפני שהכנסנו לפינו חתיכה אחת מהמעדן המופלא הזה. הסיבה לכך הן ברכות הפסח הבנאליות שאנו מקבלים במייל שבוע שלפני החג. ברכות אלו כוללות תמיד חבילת מצות ויין או לחילופין פרפרים ופרחים. כמה עסקים הבינו שברכת פסח לא חייבת לשעמם את הלקוחות שלהם. להיפך היא יכולה לשעשע אותם וגם, על הדרך, להעביר את המסר השיווקי שלהם. איך עושים את זה? קריקטורה יכולה להיות דרך לא רעה. להלן כמה דוגמאות…
קריקטורות שיווקיות נוספות ניתן למצוא כאן: www.business-toons.com