חשבו שהם הוזמנו למפגש עם חברים אך במקום זאת הגיעו ללוויה של עצמם

לקבל דו״ח תנועה על מהירות זה לא נעים. בעיקר כי זה עולה כמה מאות שקלים ומוסיף נקודות שיכולים לגרום לכם להגיע לקורס נהיגה מונעת או לשלילת רשיוןן. ועדיין, כשאנחנו מקבלים דו״ח כזה אנחנו בדרך כלל מתייחסים אליו בביטול, אולי אפילו מאשימים את השוטר הקפדן יותר מאשר שאנחנו מאשימים את עצמנו.

זה ברור. מגבלת מהירות זה עניין די מעיק, במיוחד שהכבישים פנויים. למה להגביל את עצמנו ל-90 אם הנתיבים רחבים ואין אף אוטו באופק, כך שאפשר גם לנסוע 130 מבלי לפגוע באף אחד ולהגיע ליעד הרבה יותר מהר?

למרות זאת, מהירות מופרזת היא עסק מסוכן. לא כולנו נהגים מקצועיים, ויש מספיק סיבות שקשה לנו להעריך בזמן אמת, בגללן שווה לשמור על המהירות המומלצת גם כשהכביש ריק. ארגון Go For Zero יצר סרטון שמסביר שמהירות מופרזת יכול להרוג בצורה הכי מוחשית שאפשר.

אנשי הארגון הזמינו כמה אנשים שקיבלו דו״חות מהירות ל״מפגש עם חברים״. כשהם הגיעו, הם נדהמו לגלות שהם בעצם נמצאים בלוויה, ושהלוויה הזאת שלהם. קרוביהם עלו לדבר עליהם בדמעות, סיפרו שהם היו כל כך צעירים ושעצוב כל כך שמהירות בכבישים היתה זו שהובילה לסופם. סביר להניח שבפעם הבאה שהחבר׳ה האלה יתיישבו מאחורי ההגה הם כבר לא יהיו עם רגל כל כך כבדה על דוושת הגז.

(שימו לב שאפשר להוסיף לסרטון כתוביות באנגלית)

דרך UpWorthy

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן