5 סימנים שהגיע הזמן להחליף את משרד הפרסום שלך

לפעמים זה פשוט קורה. מתעייפים, משתעממים, מתאכזבים, מתבאסים. מרגישים שזה לא זה.

קבלו 5 סימנים שבאמת הגיע הזמן להתרענן…

 

1. חשוב למחזר! אבל…

זכרו! אתם משלמים למשרד שלכם כדי שיביא לכם רעיון יצירתי וחדשני.

לשלם למשרד שמציע לכם עוד קמפיין עם סלב, זה בערך כמו לשלם לחבר שמנסה לעזור לך למצוא את המפתחות שאיבדת בעזרת המשפט “תנסה לחשוב איפה שמת אותם בפעם האחרונה”.

 

2. תקציבאיות בינוניות וסבירות

 

מרגישים שכבר אין לכם כוח לעוד שיחה חסרת תועלת עם התקציבאית החדשה, שאחר כך תעביר אתכם לסופרוויזר שינסה להשיג את מנהל האשכול שיבדוק עם הסמנכ”לית שבדיוק נמצאת בחופשה השנתית שלה בתאילנד?

 

 

3. תשמרו על קשר

כן, צוות קריאייטיב, לשלוח חללית מעל שמי הארץ ולזרוק ממנה חתולים עם מצנחים שינגנו על צ’לו את הסימפוניה התשיעית, זה רעיון מגניב וסביר להניח שיהיו לו כמה צפיות ביוטיוב. אבל תזכירו לי איך זה אמור לעזור לי למכור טיטולים?

4. ספר מותג? אני אחכה כבר לסרט

אם הלוגו היחיד שמופיע כמו שצריך במודעה – זה הלוגו של משרד הפרסום. יכול להיות ששוב נתנו לפרילאנס לעבוד על הקמפיין שלכם?

 

 

5. איפה הכסף?

בעולם הישן, אמרו ש-50% מתקציב הפרסום הולך לפח. רק שאף אחד לא יודע איזה חצי. בעולם החדש, רק התוצאות מדברות. אז אולי הגיע הזמן לזרוק את הפח?

 

 

 

בקיצור, אם שרדתם את החפירה עד כאן, חייכתם או בכיתם, כנראה שהגיע הזמן להחליף משרד פרסום.

הנה השואוריל החדש של טוויסטד. אנחנו רק נניח את זה כאן…

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן