מה גרם להר געש של 8 מיליון עלי כותרת של פרחים לכסות עיירה אחת בקוסטה ריקה?

אחד המחזות המרהיבים ביותר לעין התגלה מעל עיירה קטנה בקוסטה ריקה, כאשר לא פחות משמונה מיליון עלי כותרת ססגוניים ומהפנטים בצבעים שונים התעופפו בשמיים וצנחו לרצפה מול עיניהם הנדהמות של כל הנוכחים.

בהחלט לא משהו שקורה כל יום. מפגן היופי הסוריאליסטי אינו מתנת הטבע, כפי שניתן היה לקוות, אלא קמפיין מושקע במיוחד של חברת סוני המיועדת לדגם חדש של טלוויזיות. אם נתעלם מעלות הקמפיין המטורף הזה, ניתן להתפעל מכך שרוב עלי הכותרת שהתפזרו באוויר אמיתיים לגמרי ואחרים נוצרו במיוחד.

מלאכת איסוף העלים במשקל 3.5 טון ארכה כשבועיים ובוצעה על ידי הצוות בשיתוף אנשי העיירה. צוות בריטי המתמחה באפקטים נחתו בסט חולל את הרוחות שפיזרו את העלים בסרטון באמצעות מכונות מיוחדות שיצרו את האפקט המדהים. הבמאי ג’רון אלברטין נשבע כי על אף שההפקה עשתה שימוש בכמה אפקטים ויזואלים נעשה מאמץ לשמור על אותנטיות כמה שרק ניתן. אפשר גם להעריך את העובדה שסוני לא הסתתרה מאחורי סרטון ויראלי שמנסה להתחזות כווידאו אותנטי רק כדי להיחשף כמה ימים מאוחר יותר כפרסומת מבוימת כמו שעשו בחברת האופנה Wern מהסרטון “20 זוגות מתנשקים לראשונה“.

למי שתוהה למה בדיוק 8 מיליון עלי כותרת, זה מספר הפיקסלים המדויק במסך הטלוויזיה החדש של סוני. מה שבטוח, הסרטון הזה בהחלט מגדיר מחדש את הביטוי “דברו אלי בפרחים”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן