“אני לא שיכורה, זה קבוע”: קומיקאית מספרת על החיים עם שיתוק מוחין

מייסון זאיד היא קומיקאית אמריקנית ממוצא ערבי שדיברה בכנס TED לפני כמה חודשים על נושא שהוא לרוב בגדר טאבו. מעטים יכולים לספר את סיפורה שהוא סיפורם של נכים רבים כפי שעושה זאת זאיד.
אני סובלת משיתוק מוחין. אני רועדת כל הזמן, מייסון זאיד מכריזה בפתיחת ההרצאה יוצאת הדופן הזו, בה היא היא לא נרתעת מלצחוק על עצמה, “אני ממש כמו שילוב בין שאקירה למוחמד עלי.” היא לוקחת אותנו לסיור בעולמה כשחקנית, קומיקאית, פילנתרופית ונציגה של ציבור הנכים.

כאשה פלסטינית עם שיתוק מוחין היא הגדירה את עצמה בעבר האדם המדוכא ביותר בעולם. היא ביקרה פעמים רבות בשטחים ואף עוכבה יותר מפעם אחת בנמל התעופה בן גוריון לחיפוש פולשני לדבריה. למרות פעילותה למען ילדים פלסטינים, היא לא היססה בעבר למתוח ביקורת גם על הפלסטינים והפוליטיקאים שלהם. “אנחנו חייבים להפסיק להרוג זה את זה”, אמרה.

אם משום מה אין לכם סבלנות לצפות בזאיד במשך 14 דקות, הציצו במדריך המהיר בן 20 שניות לשיתוק מוחין ב-0:54. ב-6:24 מדברת זאיד על סוכני ליהוק הוליוודיים שחושבים שזה בסדר גמור ללהק שחקנים בריאים לתפקידים של דמויות נכות. ב-10:48 מספרת זאיד בכנות קורעת לב על טרולים ששותים את דמה און ליין.

דרך Upworthy

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן