שמלה לכל אירוע

החיים מזמנים מגוון אירועים כדוגמת חתונות, בר מצווה, בריתות, מסיבות, אירועי חברה ומסיבות קוקטייל. לכן, רכישתן של שמלות נפרדת לכל אירוע כרוכה בהוצאות נכבדות ביותר. מאידך, ניתן בהחלט לרכוש שמלות יפות שמתאימות לכל מועד, בין אם מדובר באירוע נוצץ ויוקרתי או רשמי וצנוע.

בחירה בשמלות בצבע אחיד וסולידי

הדרך הבטוחה ביותר הינה רכישת שמלה בעלת גוון אחיד וסולידי, כמו שחור, אפור, כחול כהה, שמנת או קרם. צבעים אלו משתלבים בכל סוג של אירוע, בין אם חתונה מפוארת או אירוע עסקי. מנגד, בחירה בשמלה בצבעים חזקים כמו אדום או צהוב לימון, שמלה צבעונית או בעלת הדפסים מיוחדים, מגבילה באופן ניכר את אפשרויות השימוש בה.

לבחור שמלה בגזרה קלאסית

שמלה שמתאימה לכל אירוע היא ללא ספק בגזרה קלאסית, כדוגמת השמלה שחורה הקטנה של שאנל. כלומר, יש לבחור בשמלה בעלת קווים ישרים, באורך הברכיים, ועם מפתח צנוע בחזה. לשמלה זו שבוחרים בצבעים אחידים ניתן להוסיף שלל אבזרים בהתאם לסוג האירוע, כמו חגורה לכתפיים, סיכה, צעיף או מקטורן.

שמלה שמתאימה למבנה הגוף

חשוב מאוד לבחור בשמלה המחמיאה לגזרת הגוף של בעליה. כך לדוגמא, לנשים בעלות חזה גדול עדיף לבחור בשמלה בעלת מפתח חזה בצורת וי, ולא במפתח בעל צורת סירה. מאידך, לנשים בעלות אגן רחב עדיפה שמלה בעלת קווים ישרים בחלקה התחתון. אין ספק ששמלה יפה המחמיאה לבעליה הינה נכס יקר ערך, שבכל הזדמנות ואירוע כדאי ללובשו ולקצור מחמאות.

שמלה שנוח ללבוש

מעבר לאמור לעיל, על מנת ששמלה תצא מהארון ותהפוך לפריט שמיש ומבוקש, חשוב שמי שלובשת אותה תרגיש בנוח עימה. אפשר לדעת ולהרגיש אם השמלה נוחה כבר בחנות, ולקחת בחשבון כי הגישה לפי תתרגלו אליה עם הזמן לרוב אינה עובדת. לכן, חשוב לבחור בשמלה שנוח ללבוש אותה ושתגרום לאישה לנוע עימה בקלילות ובנעימות במהלך אירוע.

לסיכום

שמלה לכל אירוע הינה שמלה בגזרה קלאסית בצבעים סולידיים, המתאימה לגזרת הלובשת אותה והינה נוחה ונעימה לשימוש. מלבד זאת, בשמלה אפשר לשלב אינספור אבזרים ולהתאימה לכול סוג של נעליים. השמלה תהפוך לפריט המבוקש ביותר בארון, וסביר להניח שתפתור את מרבית ההתלבטויות הקשורות להופעה באירועים שונים. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן