המחסן שלך יכול להיות מואר יותר! סוף סוף מנצלים את השמש

עולם האחסון הולך ומתרחב בשנים האחרונות בזכות גדילת נפח השוק הייבוא מחו”ל. כמו כן, גם יכולת הייצור גדלה משמעותית. תאורת מחסן טבעית ואיכותית יכולה לשדרג את תנאי העבודה.

המחסן מהווה מקום פעילות מרכזי ביותר עבור עסקים רבים בארץ ובעולם. בתחום הולך ומתרחב נדרשת חשיבה יצירתית וטכנולוגית על מנת למקסם את תנאי העבודה. תחום תאורת המחסנים הינו אחד התחומים המשמעותיים בהם נעשה מחקר מקיף על מנת לספק תאורה טבעית למחסן, כך שהעובדים בו יחושו כי הם אינם נמצאים במחסנים חשוכים ואפלים אלא כעובדים במקום מואר ופונקציונאלי.

תכנון תאורה מקצועי – באנו חושך לגרש!

ישנן שני פתרונות אפשריים ומקצועיים לטיפול באפלה הקיימת במחסנים, תכנון מיקום וסוג המנורות ומיקום חלונות תאורה בצורה חכמה.

מיקום מנורות

תכנון תאורה מקצועי מתחיל במיקום ופיזור של המנורות בצורה היוצרת אור בהיר ונוח לעבודה ומצד שני גם לא מסנוור ולא מעייף. מנורות חכמות מאפשרות הארה נוחה וגם חסכונית. על מנת לדעת איזה שיטת פיזור מנורות הינה הנכונה ביותר עבור המחסן הספציפי שלכם יש צורך להתייעץ עם מומחי תאורה, מתכנני תאורה הבקיאים ברזי ונפלאות התאורה שיספקו לכם תאורת מחסן טבעית ואיכותית באמצעות העמדה ופיזור נכונים.

סוג התאורה

במהלך התאמת התאורה לחלל המחסן יהיה צורך לבחור לא רק היכן יפוזרו המנורות אלא באיזה סוג נעשה שימוש. סוג המנורה משפיע באופן משמעותי לא רק על תוצאת ההארה אלא בפרט על חשבון החשמל. כעסק וגם כבית חשוב לנו לחסוך כמה שיותר בשוטף, ולכן חשוב מאוד לוודא כי אמנם יש לנו כעת תאורת מחסן טבעית אך שבשום פנים ואופן הדבר לא יגרום להוצאה בזבזנית של חשמל מידי יום, תכנון נכון של סוגי גופי תאורה וסוג הנורות, כגון לד וכדומה יסייעו לתת פתרון איכותי וחסכוני.

חלונות

חלומו של מחסן הוא להיות פתוח מלמעלה במקסימום האפשרי אך העלויות הגבוהות לרוב אינם מאפשרים זאת, לכן יש להתייעץ עם מומחי אלומיניום ועיצוב חלונות על מנת למקם את החלונות וכן לבחור את גודלם וכיוונם לדרום, צפון, מערב ומזרח על פי הצורך.

תאורת מחסן טבעית זה בהישג ידכם, השקיעו בתכנון נכון וקבלו תוצאה מעולה!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן