4 תוספות עיצוביות מגניבות לחדרי ילדים

דרימלנד היא החנות המובילה בישראל לחדרי ילדים מעוצבים, והמשווקת המורשה היחידה של החברה הספרדית רהיטי Cilek בישראל.

אם אתם הורים, חדר הילדים הוא החדר החשוב ביותר בבית. אחרי הכל, שם נמצאים האוצרות הגדולים ביותר – הילדים שלכם. ולחמודים-המדמודים שלכם מגיע חדר שינה מושלם, שיהפוך כל יום שלהם להרפתקאה קסומה ואתכם לקנאת ההורים האחרים בשכונה.

כמובן, לא חייבים להיות הורים כדי לרצות לייצר דברים מגניבים שאפשר לתלות ברחבי הבית – הפרוייקטים הבאים מיועדים לכולם, ויתאימו לכל בית. גם אם אין לכם ילדים, מגיע לכם בית מגניב.

1. צבעי פנדה מומסים

ביחד עם הזאטוט האנרגטי שלכם או לבד בבית, תוכלו ליצור פיסת אומנות צבעונית שתיראה נהדר על כל קיר.

מצרכים: צבעי פנדה, קרטון קשיח, לוח עץ, דבק חם, אטבי כביסה ומייבש שיער.

התחילו בלבחור את הצבעים שמתאימים לכם, והדביקו אותם על הקרטון. אתם יכולים להדביק אותם בקו ישר, או בכל צורה מגניבה אחרת. את הקרטון הצמידו ללוח העץ ככה שצבעי הפנדה פונים מטה, והתחילו להמיס אותם באמצעות מייבש השיער – ההמסה עלולה לקחת קצת זמן, אז היו מוכנים לשבת עם מייבש השיער במשך כשעה – אם יש לכם ילד, זה הרגע שבו הוא יתחיל להשתעמם ובטח ילך לראות טלוויזיה. אם אתם לבד, זה הרגע שבו אתם עלולים להתחיל להשתעמם ולרצות לראות טלוויזה; בכל מקרה, כדאי שתהיה טלוויזיה באזור.

2. ביצי חוט קשיח

אין משהו שילדים ואורחים אוהבים יותר מדברים שבירים שאסור לגעת בהם! למה לא לייצר ביצי חוט קשיחות, שתוכלו להניח במקומות שונים בבית?

מצרכים: בלוני מים או בלונים קטנים אחרים, חוט, נוזל מקשיח לחוטים, מעמד תליה, סיכה.

התחילה בלנפח את הפלונים לגודל של ביצה. אחרי שיהיו לכם מספיק בלונים, הספיגו את החוטים בנוזל ההקשחה, ואז לפפו אותם סביב הבלונים – הקפידו לסחוט את החוטים מעודפי נוזל ההקשחה לפני הליפוף. תלו את הבלונים מזנבם על מעמד התליה, והניחו להם להתייבש במהלך הלילה. למחרת, כשהם קשיחים מספיק, נקבו את הבלונים והוציאו אותם. אם יש לכם ילדים או שותפים לדירה, הסבירו להם שאסור לגעת בביצי החוט הקשיחות כי הו שבירות ותתפרקנה בקלות, ובדקו מה השעה. הציצו שוב בשעון השילדשותף לדירה יגיע בוכה ויספר לכם שהביצים נשברו, ותנו לעצמכם נקודה על כל שעה שעברה מאז הפעם הראשונה שהצצתם בשעון. אם יש לכם יותר מנקודה אחת, מזל טוב – אתם כנראה לבד בבית.

3. קירות עם שבלונות

עטרו את הקירות עם ציורים מגניבים – בין אם אלו קירות חדר הילדים או הסלון, כל חדר יואר מייד.

מצרכים: קרטון, מספריים או סכין יפני, עיפרון, צבעי קיר, רולר, כישרון.

התחילו בלסמן ולגזור את הצורות המתאימות על הקרטון. זוהי השבלונה שלכם. לאחר מכן הצמידו אותה לקיר ועיברו עליה עם הרולר – בום, ציור על קיר. אל תשכחו לתת לצבע להתייבש. בנוסף, אל תשכחו להסביר לכל מי שרואה את הקיר מה הציור אמור להיות, כדי שלא יחשבו שהמטוס שעליו עבדתם במשך שעה הוא ענן, סוכריה על מקל, או סוג של דג.

4. מכסי חיות

דברים נוטים להאסף, ואת הדברים האלו צריך לשים איפשהו. האיפשהו הזה יכול להיות מלא צנצנות, ואת מכסי הצנצנות האלו אתם יכולים להפוך לראשי חיות. כי זה מגניב.

מצרכים: בד לבד בצבעים שונים, מספריים, דבק, עיניים מפלסטיק ואיברים אחרים.

התחילו בלנקות היטב את מכסי הצנצנות. לאחר מכן מירחו את חלקן העליון בדבק ועיטפו אותן בבד הלבד. חיתכו את השאריות, ואז צרו מהן איברים שונים כמו אוזניים, עיניים ושפתיים, והדביקו אותם על הצנצנות. לבסוף עטרו בעיניים, כדי לתת לצנצנות מראה חי ומטריד. את הצנצנות אתם יכולים למלא בצעצועים ואז להניח אותן בחדר הילדים, במקום שייצר צללים מפחידים על הקירות בלילה. ילדים אוהבים צללים מפחידים על הקירות. לחילופין, אם אין לכם ילדים, אתם יכולים למלא את הצנצנות בדברים אחרים ששמים בצנצות כמו עודף או פקקים של בקבוקי בירה, ולהניח אותן במקום שבו כל דייט שמגיע יכול לראות אותן בקלות; ככה תוכלו לוודא שגם לא יהיו לכם ילדים בעתיד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן