לסרט הפורנו הזה יש סוף שגמר אותנו (מותר בעבודה)

אף אחד לא רוצה להודות שהוא צופה בפורנו באינטרנט, אבל כשכמה מחברי קהילת Reddit צפו בסרטון ״מופקרת צעירה נכנסת להריון בטעות״ באתר הפורנו Pornhub, הם לא יכלו לא לשתף את הסוף הדפוק והמפתיע שלו.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “ממליץ בחום. ספר חדשני שעוסק במציאות העכשווית ובמחר, בהשפעה האדירה של הטכנולוגיה המתחדשת על נפש האדם. אקטואלי וחשוב” – הזמר ערן צור (פרסומת)

הסרטון, שהופץ במקור לפני מספר חודשים אך צבר באזז מחודש בימים האחרונים, הפך פופולרי במיוחד, ולא מהסיבות בגללן סרטי פורנו בדרך כלל מצליחים.

לשם השמירה על השפיות של כולנו, איננו מקשרים לסרטון המלא ולא מצרפים לכאן תמונות מסך מהאקטים המיניים שמוצגים בו. הצפייה בעבודה בטוחה.

הסרט מתחיל בשתי שקופיות היתוליות, שמספרות פחות או יותר מה הולך לקרות בו:

היא חשבה שהיא הולכת לבלות אחר צהריים של כיף…

…אבל כל מה שהיא קיבלה היה סוף דביק במיוחד

משם זה ממשיך ומתפתח כמו כל סרט פורנו אחר שאנחנו מכירים:

נערה צעירה ובלונדינית תופסת טרמפ לבית הספר

אך במקום לרדת בבית הספר הנערה מסכימה לעלות לביתו של הנהג, שם היא מעבירה לו שיעור מהיר בחינוך מיני

בשלב זה בסרטון מגיע החלק הפורנוגרפי, שכולל הצגה של אקט מיני מפורש. בסוף האקט הכוכב עושה את מה שהוא עושה בתוך גופה של הכוכבנית. בדרך כלל זה השלב בו הסרטים האלה נגמרים – אבל מי שערך את הסרט הזה החליט שזה לא מספיק, והוסיף לאחר מכן שקופית מבאסת במיוחד:

תשעה חודשים לאחר מכן, ברוק ילדה תינוק זכר. היא מתה במהלך הלידה. מריו אף פעם לא ידע שיש לו ילד, והוא ממשיך להשחיל נערות עד עצם היום הזה

ווט דה פאק? כן, ממש ככה.

למיטב ידיעתנו, כוכבת הסרטון לא באמת מתה במהלך לידה, והשקופית הזו היא נסיון מאוד חסר טעם של עורך הסרטון להצחיק את הצופים בדרך ביזארית במיוחד. התוצאה מורבידית לגמרי ואפלה מאוד. כזו שרק מדגישה את האלימות הגברית של סרטי הפורנו, שרואים בהשפלת נשים ערך מקודש. אם מוות של נערה שנכנסה להריון צריך להצחיק אותנו – האם זה אמור להיות מסר סאטירי של עורך הסרטון נגד התעשיה שמעסיקה אותו או חוש הומור דפוק במיוחד?

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן