ככה מגיבים שדרני חדשות בלוס אנג׳לס לרעידת האדמה בשידור חי

רעידת אדמה בעוצמה של 4.4 בסולם ריכטר פקדה אתמול את לוס אנג׳לס. למרות שלא היו נפגעים ולא נגרם שום נזק, רעידת האדמה הצליחה לפתוח אצל תושבי העיר פחדים ישנים מרעידות אדמה הרסניות ומסוכנות שנוהגות לפקוד את המקום אחד לכמה שנים.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “ממליץ בחום. ספר חדשני שעוסק במציאות העכשווית ובמחר, בהשפעה האדירה של הטכנולוגיה המתחדשת על נפש האדם. אקטואלי וחשוב” – הזמר ערן צור (פרסומת)

בתחנת הטלוויזיה המקומית KTLA-TV שידרו בזמן רעידת האדמה תוכנית בוקר יבשושית – שקיבלה טוויסט מפתיע כשהאדמה התחילה לרעוד. ״רעידת אדמה״, אמר השדרן שניה לאחר שפקח את עיניו באימה: ״יש כאן רעידת אדמה״.

מה שיפה בסרטון הזה היא התגובה המהירה של כל אנשי הצוות, שמיהרו לתפוס מחסה מתחת לשולחן כדי להמנע מעצמים נופלים פוטנציאליים. בזמן שהאולפן ריק, קל לראות את הרעידה במלוא עוצמה, שכן היא זיעזעה גם את המצלמות שהחלו לרעוד.

אחרי שהכל נגמר, הצוות מיהר להתיישב בחזרה במקום ולהתנהג בצורה קולית לגמרי. הם התחילו לדווח על רעידת האדמה שתפסה גם אותם בהפתעה כאילו שום דבר לא קרה. סביר להניח שאם זה הייתי אני שם, היה אפשר לשמוע את דפיקות הלב שלי דרך המיקרופונים עד עכשיו.

דרך Mashable. תודה ל-Gilad Steinberg על הטיפ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן