הכלבה הנאמנה נשארה כל הלילה ליד בעליה הפצוע, ואז הצילה את חייו

אם תמיד רציתם לאמץ חתול, אבל נבהלתם מהאפשרות שהוא יחזיק אתכם בחדר השינה שלכם כבני ערובה – אולי כדאי שתשקלו לאמץ כלב במקום. חתולים הם חמודים ופרוותיים ומגרגרים, אבל אין על כלבים בכל הנוגע אהבה ונאמנות.

כשאוטיס אורת’ מאלסקה חגג את יום הולדתו ה-52 בדצמבר האחרון, הוא החליט להעשיר את חייו באמצעות כלבת גולדן רטריוור שאימץ. לא עברה חצי שנה והתברר שזו ההחלטה הכי חכמה שקיבל. הכלבה הנאמנה כבר הספיקה להציל את חייו.

ביום ראשון יצא אורת’ לקניות. הוא לקח איתו, כהרגלו, את אופנוע השלג שלו. הדרכים באלסקה מושלגות, ורכב רגיל לא יכול לפלס בהן את דרכו. למרות הנסיון הרב של אורת’ ברכיבה בשלג, הוא נתקל בבור בדרך, אותו כיסה שלג טרי. הבור גרם לאופנוע השלג לעוף מהדרך, כשאוטיס וכלבתו עליו. אוטיס עף כ-15 מטר עד שנחת בשלג, באיזור שאי אפשר לראות מהדרך עצמה.

כאן התחיל היום הכי מפחיד בחייו של אוטיס. הנפילה גרמה לו לשבור את רגליו וידיו, והוא לא יכל להזיז אותם כדי לקום או לזוז. השלג כיסה חלקים נרחבים מגופו. מזג האוויר ירד, השמש שקעה, ואף אחד לא הבחין באוטיס ששכב בצד הדרך. במהלך הלילה, הוא וכלבתו התרכבלו זה בזו כדי לשמור על מעט חום אנושי.

רק למחרת הצליחה הכלבה לרוץ אל עבר שני אנשים שעברו בדרך עם אופנועי השלג שלהם. אך האנשים לא עצרו. הם לא רצו שהכלבה תעקוב אחריהם, ורק האיצו את קצב נסיעתם. כשראו שהכלבה ממשיכה לנבוח, הם התקשרו לרשויות העירוניות ששלחו לאיזור פקחים. הם מצאו את אוטיס הפצוע – והזעיקו פינוי אווירי כדי להעביר אותו כמה שיותר מהר לבית החולים.

“אני חייב לכלבה הזאת את החיים שלי”, סיפר אוטיס ממיטת בית החולים: “אם הייתי צריך להישאר שם לילה אחד נוסף לא הייתי שורד”.

יחסית למקרה, אוטיס יצא יחסית בזול מהתאונה: הוא סובל מכמה שברים ופצעים, ומכווית קור ברליים שלו שכנראה יגרמו לרופאים לקטוע לו כמה אצבעות – אך לא נשקפת סכנה ממשית לחייו.

דרך Huffington Post. תודה לדניאל בן שוהם!

תמונה דרך רשויות ההצלה של אלסקה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן