ביטוח לחופשת סקי

כבר כולם מזמן יודעים שחופשה בחו”ל כרוכה בהזמנת כרטיס טיסה, הזמנת לינה בבית מלון, אריזה ו… ביטוח נסיעות לחו”ל. בכל חופשה, ביטוח נסיעות הוא חשוב ביותר, אך כאשר מדובר בחופשת סקי הוא נחוץ, חשוב וחיוני איפלו שבעתיים. בשל חשיבותו הרבה, על הנוסעים לחופשות סקי בחו”ל לערוך בירור מקיף לגבי ביטוח הנסיעות. חשוב לדעת כי חברות הביטוח מצידן מציעות פוליסות ייעודיות לנוסעים לחופשת סקי. אם אתם מתעתדים לנסוע לפסגות האלפים, לגלוש במורד הדולמיטים או להחליק במדרונות הפירנאים אתם חייבים לדעת כמה שיותר על ביטוח נסיעות לחו”ל בכלל ועל ביטוח לחופשת סקי בפרט.

למה לעשות ביטוח דווקא לפני חופשת סקי?

  1. כי ביטוח נסיעות לחו”ל הוא הביטחון שלך מחוץ לגבולות המדינה – אתם אמנם נוסעים לבלות, לכייף ולספוג חוויות בארץ זרה אבל אתם גם עלולים לחלות ולהיפצע. טיפול רפואי בחו”ל עלול לעלות כסף רב, בוודאי אם הוא כולל אשפוז, בדיקות ופעולות טיפוליות. פעמים רבות עלות השיקום וההחלמה – תהליכים שעשויים להמשך זמן רב ולהתקיים גם לאחר הנחיתה בארץ – עולים לא מעט כסף. כדי להבטיח כיסוי ההוצאות הרפואיות וכיסוי עלויות הטיפול בפציעה או מחלה בעת שהייתך מחוץ לגבולות המדינה יש חשיבות רבה לביטוח נסיעות. כאשר חופשתך בחו”ל היא חופשת סקי, יש לסכנות ולתאונות “הרגילות” שאורבות לך (תאונות דרכים, מחלות, חבלות, נפילות, שוד אלים ועוד) סכנות ותאונות ייחודיות כגון, תאונות סקי. (לפרטים נוספים)
  2. כי תאונות סקי הן דבר שכיח – אנחנו לא רוצים להפחיד אותך ולא מעוניינים להרוס את כל הכיף; אבל גם מי שרוצה לעצום עיניו מול הסכנה, חייב ולו פעם אחת רק להציץ למציאות ולהכיר בכך שהסיכוי להיפגע מתאונת סקי הוא לא נמוך, וזאת בלשון המעטה. פציעות סקי הן פציעות ספורט נפוצות ורבים מתיירי הסקי מוצאים עצמם נזקקים לטיפול רפואי בחופשת הסקי שלהם אם בשל פציעת סקי ואם בשל דלקת בשרירים או בגידים ושאר פציעות ספורט אופייניות.
  3. כי ציוד סקי הוא ציוד יקר וכדאי לך שיהיה כיסוי מיוחד למקרה שיאבד או ייגנב.
  4. כי חופשת סקי איננה חופשה רגילה. חופשת סקי נחשבת לחופשה הכוללת ספורט אתגרי. אמנם אתם לא עושים סנפלינג ולא כובשים את פסגת האוורסט אבל אתם בהחלט עונים על ההגדרה של פעילות המצריכה ביטוח אתגרי. הסיכונים בחופשת סקי, הקשיים שייתכן שיהיו כרוכים בפינוי שלכם לקבלת טיפול רפואי במידת הצורך והסיכונים להתרחשותן של תאונות סקי מחייבים התייחסות אל הגלישה כאל ספורט אתגרי.
  5. בגלל מזג האוויר – מעבר לתאונות הסקי המאיימות על בריאותכם גם מזג האוויר הקר עלול להיות בעוכריכם. מחלות חורף, כוויות קור, דלקות (בשריר, בגיד, במפרק), החמרה של מחלות קיימות, תאונות דרכים בשל תנאי מזג האווויר ושאר מרעין בישין הקשורים למזג האוויר מגדילים את הצורך בביטוח נסיעות ייחודי וייעודי לנוסעים לחופשות סקי.

מה צריך לכלול ביטוח לחופשת סקי?

ביטוח לחופשת סקי צריך לכלול, כמו כל ביטוח נסיעות אתגרי אחר כמה שיותר הגנות, מימונים, תמיכה וסיוע למבוטח. כדי לוודא שביטוח נסיעות לחו”ל הוא מספיק מקיף ועונה על כל הצרכים שלכם וודאו את ההיבטים הבאים:

  1. וודאו כי הכיסוי כולל גם כיסוי לפעילות אתגרית, לרבות חיפוש, איתור, חילוץ והטסה לישראל. רבות מהפוליסות הבסיסיות של ביטוח נסיעות לחו”ל לא כוללות כיסוי לפציעה או מחלה בזמן או עקב פעילות אקסטרים. סקי נחשבת לאחת מהן.
  2. וודאו כי ביטוח הנסיעות מכסה גם את הטיפול הרפואי בחו”ל וגם את המשך הטיפול בארץ.
  3. וודאו כי ביטוח הנסיעות כולל גם כיסוי למחלות קיימות – לא מעט ביטוחי חופשות סקי מאפשרים זאת בתנאים מסוימים.
  4. בידקו מהו גובה ההשתתפות העצמית.
  5. בדקו מהו גובה הכיסוי שניתן בגין הוצאות רפואיות ומהם התנאים למימושו.

לסיכום, חופשת סקי היא חופשה מיוחדת ולכן מצריכה ביטוח נסיעות מיוחד שתפור אישית למבוטח ונותן מענה לצרכיו המיוחדים. לרוב תמורת תוספת מזערית בתשלום הפרמיה תקבל כמבוטח כיסוי ייחודי הנובע מאופייה הייחודי של הנסיעה, כיסוי בגין הציוד הייחודי והיקר והצורך שלך כגולש בכיסוי רפואי מיטבי. כשתברר על ביטוח נסיעות לחו”ל התעקש על ביטוח לחופשת סקי וודא כי כל מה שנחוץ לך נכלל בפנים.

סקיביד – הבית לחופשות סקי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן