סוף סוף: מישהו הצליח לגרום לחייל ממשמר המלכה לצחוק

לפעמים, הרגעים המצחיקים ביותר בחיינו הם דווקא אלה בהם אנו חייבים להיות רציניים לחלוטין. אם לא די בכך, תמיד יימצא החבר הזה שמטרתו העיקרית בחיים היא לגרום לנו להקרע מצחוק אף יותר. אך מה עושים במקרים בהם העבודה מחייבת אותנו לא לצחוק ולשמור על רצינות כל הזמן?

יענקל, צעיר חרדי אמריקני שהגיע עם חבריו לביקור בלונדון, החליט לנסות לבצע את מה שרבים לפניו כשלו בו – לגרום לחייל ממשמר הקולדסטרים (משמר המלכה הבריטית) להעלות חיוך על הפנים. חיילי משמר המלכה ידועים בקור רוחם, ביכולתם לא להראות רגשות ולעמוד ללא נוע, על אף נסיונותיהם של אלפי התיירים “לשבור” אותם.

אולם יענקל, מסתבר, ניחן ביכולת הצחקה וחוש הומור יוצאי דופן, כפי שהסרטון הבא ממחיש היטב. “למדנו יחדיו באותה הכיתה!” מכריז יענקל בתחילת הסרטון, כשהוא עומד לצידו של חייל המשמר, שעדיין מצליח לשמור על הבעה קפואה. “הוא היה ילד שקט כזה, שישב בפינה וקרא ספרים”. הוא ממשיך. “הוא לא דיבר כל כך, רק הניד או הנהן בראשו. גם אם היית שואל אותו איך קוראים לו, הוא היה מניד את ראשו, להניד בראש זה לא שם!”. מקשה יענקל על החייל, שהבעתו הרצינית מתחילה להשבר וחיוך קל מתגלה בזווית פיו.

יענקל

את הפאנץ’ האמיתי שומר יענקל לסוף. “אמא שלו תמיד אספה אותו מבית הספר, גם בגיל 20, אמא שלו תמיד הגיעה לאסוף אותו”. באותו רגע נשבר החייל ומתחיל לצחוק, וכמו כן גם יענקל וחבריו, שמשימתם הושלמה בהצלחה. לאחר מספר רגעי מבוכה וצחוק, מסתובב החייל ומתרחק מיענקל בצעדה רשמית.

חיילי משמר הקולדסטרים, על אף המראה הייצוגי שלהם, הם יוצאי יחידות קרביות בצבא הבריטי, בעלי ותק רב של קרבות ומבצעים באמתחתם. כמו כן, חלק מחיילי משמר המלכה נמנים על יחידות מזויינות שמתורגלות לטפל בכל איום אפשרי, לרבות טרור ותיירים לא מצחיקים. כך שאם הגעתם ללונדון וברצונכם לשחזר את הצלחתו של יענקל, כדאי שתוודאו היטב שאתם ממש ממש מצחיקים.

דרך happyplace

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן