פליסיאן לא רוצח: המם הגאה החדש בשטח

הוא זכאי! או לפחות – אשמתו לא הוכחה! חגי פליסיאן, מי שישב בחודשים האחרונים מאחורי סורג ובריח והיה החשוד העיקרי בפרשת הרצח בבר-נוער, שוחרר מהמאסר וכתב האישום נגדו בוטל, זאת אחרי שהפרקליטות גילתה מידע שהטיל דופי בעדותו של עד המדינה נגד פליסיאן.

ומה עושה הרשת כשאדם מרשים כמו פליסיאן יוצא לחופשי? חוגגת כמובן – באמצעות המם החדש ״פליסיאן הלא רוצח״, שמתבסס על תמונה בה המשוחרר הטרי פוער עיניו ונראה עצבני במיוחד, לא מישהו שהיינו רוצים להתקל בו בסמטה אפלה. או בבר-נוער.

חגי פליסיאן מתרגל באקדמיה. תמונה: Maor Huri

התמונה עצמה היא צילום מסך מתוך הראיון שנתן פליסיאן לאילנה דיין ב״עובדה״, שם הוא גם סיפר שהוא חף מפשע ושהוא שמח שהאמת סוף סוף יצאה לאור. ״אני חגי פליסיאן. לא יריתי בבר נוער ולא רצחתי איש״, הוא אמר: ״האת שלי יצאה לאור ואני שמח״.

פרשת פליסיאן והבר-נוער גרמה למבוכה גדולה למשטרה ולפרקליטות, ופתחה מחדש את אחד ממקרי הרצח הכי מזוויעים בהסטוריה של מדינת ישראל. הפרשה עולה, החל מהרצח עצמו ואז לזיג-זג המשטרתי וללקויות בחקירה, כל כך מרתיחים שכנראה אין דרך להתמודד איתה חוץ מבעזרת הומור.

אם ברצונכם להצטרף למם, אתם מוזמנים להוריד את התמונה מהכתבה הזו, ולצרף לה כיתוב משלכם. לאחר מכן ניתן לפרסם אותו בפייסבוק ולשלוח אותו לאתר הטאמבלר שמרכז את המם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן