מישהו המציא מכונה שהופכת מים ליין

חובבי יין? לפני שאתם מזמינים את סיור הכרמים המסורתי שלכם בטוסקנה, הציצו רגע במכונה הבאה, שמבטיחה להפוך מים ליין ולשנות מקצה לקצה את תעשיית היין העולמית.

קוראים לה Miracle Machine, ועל פי הצהרות היוצרים שלה, היא תציע לאנשים יין איכותי באותו מודל בו משתמשת ״נספרסו״ להכנת אספרסו איכותי (פחות או יותר) מחומרים מוכנים ומשומרים. בכד הקטן הזה יש שלל מרכיבים טכנולוגיים שמאפשרים להכין יין באיכות טובה בשלושה ימים בלבד ובעלות של דולרים בודדים ליין שהיה עולה לכם לפחות 20 דולר בסופר.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

אחרי שתכניסו למכונה מים ומרכיבים אחרים (שאפשר לקנות בחבילות סגורות בעלות של שני דולרים לכל מרכיב), תוכלו לבחור את סגנון היישון. אם תחברו את המכונה לסמרטפון שלכם, תוכלו גם להפעיל אפליקציה שתראה לכם בכל רגע מה מצב היין שלכם. כעבור שלושה ימים תקבלו התראה לסמרטפון שהיין מוכן ואפשר להתחיל להשתכר. שלא כמו יינות מסחריים, היין שייצר מהמכונה מיועד לצריכה ידנית, ויתחיל להחמיץ כעבור ימים ספורים. מצד שני, עד שהוא יחמיץ אפשר להכין בקבוק נוסף.

בשלב זה, ה-Miracle Machine היא בגדר אבטיפוס בלבד. התוכנית של יוצריה היא לגייס מימון דרך Kickstarter, ואז לפתוח ״מועדון יין״ שיציע לנרשמים אפשרות לקבל ערכות-הכנה על בסיס קבוע במחיר משתלם. המחיר הצפוי של המכונה יעמוד על בערך 500 דולר. לא זול – אבל אם אתם שותים הרבה יין, וההבטחה של היוצרים לאיכות טובה תתגשם, זה יכול להיות משתלם לטווח הארוך.

לחיים!

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן