הבארבי האנושית הכריזה שהפסיקה לאכול והיא מתקיימת “רק מאוויר ואור”

בובות לא צריכות לאכול. וולריה לוקינובה, הדוגמנית האוקראינית שידועה כ״בארבי האנושית״, מחליטה לקחת צעד נוסף בטרנפורמציה שלה לבובת פלסטיק-בשר-ודם – ומפסיקה לאכול. בראיון ל-International Buisness Times היא סיפרה שהיא לא אכלה במשך שבועות.

״בשבועות האחרונים אני כלל לא רעבה״, היא אמרה: ״אני מקווה שאני נמצאת בשלבים האחרונים לפני שאוכל לקיים על עצמי על אוויר ואור ותו לא״. בעבר, טענה לוקינובה שהיא בעצם חייזרית שהגיעה מכוכב אחר ומסוגלת לנסוע בזמן.

במקום לקרוא לזה אנורקסיה, לוקינובה מספרת שהדיאטה הקיצונית שלה היא רוחנית. קוראים לזה Inedia, מהמילה הלטינים ל״צום״. מדובר בדיאטת ניו-אייג׳ קטלנית, שטוענת שבני אדם מסוגלים להתקיים מאנרגיית השמש בלבד – ללא שום מזון ומים. כמה וכמה בני אדם כבר נהרגו במהלך דיאטה כזו – ואם הבארבי רצינית בכוונה שלה להמשיך ולא לאכול, סביר להניח שגם ימיה ספורים.

לוקינובה בת ה-28 מדגמנת קו מותניים של 50 סנטימטר, חזה מפואר ופרצוף מנותח. מטרת החיים שלה היא להידמות כמה שיותר לבארבי בעלת הפרופורציות הלא אנושיות – ונראה שגם אחרי שהיא פחות או יותר הצליחה להגיע אליה היא לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה – ולהמשיך להעמיד את הגוף שלה לתנאים לא אנושיים.

אין טעם להכנס לניתוחים פסיכולוגיים של הדוגמנית הצעירה. את זה צריך להשאיר לאנשי מקצוע. כן אפשר לקוות שהיא תדע לפנות לעזרה ולחיות חיים בריאים ומלאים יותר כאשר תגלה שאי אפשר להתקיים מנשנושי אור ושמש.

דרך Rocket News 24

תמונות דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן