האישה הנבגדת שלחה לעיתון את המכתב הבא

זה לא נעים לגלות שהבעל שלך, זה שנשבע להיות לצידך עד שהמוות יפריד בינכם, לא היה נאמן לך. זה גם לא נעים לגלות שהבגידה שלו הכניסה אישה אחרת להריון. במצב כזה, נשים רבות היו כבר מתחילות לדמיין מסעות נקמה אלימים, או לפחות מתקשרות לעורכי דין לענייני גירושין. טימשיה בראון, אישה נבגדת מטקסס, בחרה בדרך פעולה אחרת לגמרי כדי לנקום בבעלה הבוגד ובחברתו שנכנסה להריון.

טימשיה החליטה לפרסם מודעה בעיתון המקומי שמברכת את הזוג האוהב לרגל ההריון. ״אני רוצה לתת את ברכותיי לשרה קורמייר ופאטריק בראון. הם מצפים לתינוק״, היא כתבה במודעה הקטנה: ״אני מקווה ששניכם מאוהבים ומקווה שזה יעבוד. תמיד שלכם, אישתו של פאטריק, טימשיה בראון״.

המודעה, בת 35 מילים בלבד, מספרת את כל הסיפור. מי שהעלה אותה לרשת והפך אותה לוויראלית היה משתמש ב-Reddit, שהעלה אותה ביום שני לפני שבוע. הוא לא פירט בדיוק באיזה עיתון היא פורסמה, אך בדיקה קצרה בפייסבוק מגלה שקיימת בחורה בשם שרה קורנייר בטקסס, שחברה של בחור בשם פאטריק בראון. טימשיה, אם תהיתם, לא חברת פייסבוק לא של שרה ולא של פאטריק. אם מטרתה של טימשיה היתה לעשות שיימינג לזוג הבוגדני – היא בהחלט הצליחה.

באינטרנט כמו באינטרנט, הסיפור הזה יכול להתברר בסופו של דבר כשקר, או נסיון לפרסם איזשהו מוצר או שירות. זה לא משנה. גם אם הוא לא קרה במציאות, הוא מספר סיפור שלם במודעה קצרה ומבריקה בעיתון. עם נקמות כאלה – עדיף לא לבגוד מלכתחילה.

דרך Viral Nova

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן