13 סלבריטאים שהם למעשה נוסעים בזמן

האם אי פעם יצא לכם לתהות מדוע סלבריטאים אינם מזדקנים (פרט לניתוחים פלסטיים ושמעון פרס, כמובן)? מסתבר, כי חלק מן המפורסמים האהובים על כולנו הם למעשה בני אל-מוות שחיים כבר מאות שנים ובסך הכל החליפו זהות על מנת להתאים את עצמם לחברה המודרנית.

מגזין ההומור הבריטי The New Age Man הצליח לעלות על חלק מנוסעי הזמן הללו ולפרסם תיעוד של הסלבריטאים העכשוויים עם גרסאותיהם העתיקות יותר. להלן 13 סלבריטאים שחיים בינינו כבר כמה מאות (ואף אלפי) שנים:

1. ג’ק בלאק

התיעוד הראשוני של בלאק הוא מאמצע המאה ה-18, אז ענה לשם פול רוויר ושימש כקצין במלחמת האזרחים האמריקנית ולאחר מכן, כצורף מפורסם. כנראה שאת כישורי המשחק והשירה הוא פיתח במהלך השנים, רק איפה קייל?

סלבריטאים

2. ג’ון טרבולטה – אז והיום

התמונה המקורית היא מ-1890, בעת שהיה רק בן 22, כיום טרוולטה הוא בן 146 ואכן נראה כך.

סלבריטאים

3. קיאנו ריבס

השנים חלפו, אך ההבעה הריקה נשארה כשהיתה. התיעוד הראשון של ריבס הוא מ-1847, בעת שהיה שחקן תאטרון צרפתי וענה לשם פול מונה.

סלבריטאים

4. ניקולס קייג’

התמונה המקורית של קייג’ היא מ-1870, עם פפיון שגם אז כבר היווה פאסה אופנתי. אולם, ניקולס קייג’ הוא למעשה מקסימיליאן הראשון, קיסר מקסיקו מאמצע המאה ה-19.

סלבריטאים

סלבריטאים

5. ליאונרדו די קפריו

אילו ידעה ג’ודי זיפר, שהיא למעשה ליאונרדו די קפריו האמיתית משנות ה-60 של המאה הקודמת, כי לעולם לא תזכה באוסקר, לא בטוח שהיתה מחייכת חיוך כה רחב.

סלבריטאים

 

6. סילבסטר סטאלון

לפני שכיסח לכולם את הצורה בתור מתאגרף וחייל קומנדו, סילבסטר סטאלון היה האפיפיור גרוגריוס התשיעי, שכיסח לכולם את הצורה עם האינקוויזיציה במאה ה-13.

סלבריטאים

7. בראד פיט

כוכב הקולנוע האהוב תועד לראשונה בתור הגנרל ושליט וושינגטון אייזק סטיבנס, הרחק אי שם בתחילת המאה ה-19. לאחר מכן, החליף “פיט” את זהותו ובתחילת המאה ה-20 בנה לו שם בתור הפסיכיאטר הנודע וממציא מבחן כתמי הדיו, הרמן רורשאך.

סלבריטאיםסלבריטאים

8. אורלנדו בלום

תמיד ידענו שיש משהו אמנותי בכוכב עדין המראה. ואכן כך הדבר, בלום נולד בתור ניקולאיה גריגורסקו, אמן וסופר רומני מאמצע המאה ה-19.

סלבריטאים

 

9. ג’יי זי

לפני קריירת הראפ וביונסה, ג’יי זי היה בסך הכל אדם פשוט שהתגורר בברוקלין של שנות ה-30.

 

סלבריטאים

10. אדי מרפי

הקומיקאי והשחקן המצוין נולד למעשה בסוף המאה ה-19 והצליח לשמר את השפם המגניב שלו במשך כמעט 100 שנה.

סלבריטאים

11. ברוס ויליס

הוא נולד כדאגלס מקארתור ונלחם ביפנים במלחמת העולם השנייה בתור גנרל אמריקני, ויליס התרגל להרביץ לאנשים כבר מאז שנות ה-40. עם חלוף השנים, הרביץ גם לטרוריסטים, חייזרים, אנשים מהעבר ואף היה רוח רפאים.

סלבריטאים

12. פיטר דינקלג’

הגמד האהוב והמוכר התחיל לפתח את כישורי המשחק שלו כבר במאה ה-17, אז שימש כליצן חצר בבית המלוכה של פיליפה הרביעי, מלך ספרד. עם השנים, השתדרג דינקלג’ וכעת הוא חלק מבית האצולה של טירת צוק קאסטרלי.

סלבריטאים

 

13.מייקל ג’קסון

ג’קסון היה פסל מצרי עוד לפני הספירה וימשיך לחיות לנצח בתור מלך הפופ בקולקטיב המערבי וגוש של אבן בצורה הפיזית.

סלבריטאים

דרך newageman

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן