תובעת את הוריה: שלמו את שכר הלימוד שלי

לרייצ’ל קנינג, תלמידה בת 18 מניו ג’רזי, לא היתה בעיה להתקבל כמעט לכל קולג’ על פי בחירתה. היא הייתה תלמידה מצטיינת בבית הספר הקתולי בו למדה, וכשהגיע זמנה לבחור היא התקבלה לכמה אוניברסטאות יוקרתיות. העניין שמעיב על עתידה האקדמאי לא קשור לכישורים שלה אלא לריב מתמשך שיש לה עם הוריה.

קנינג פנתה לאחרונה בבית המשפט בתביעה יוצאת דופן: היא דורשת מהוריה לשלם את שכר הלימוד שלה – למרות שכבר עברה להתגורר עם משפחה אחרת.

על פי הגירסה של רייצ’ל, הריב המשפחתי החל כשהוריה לא הסכימו לקבל את החבר שלה ונתנו לה אולטימטום: עזבי את החבר או עזבי את הבית. מכיוון שלא רצתה להתכחש לאהבה, רייצ’ל עזבה את בית הוריה ועברה להתגורר אצל חברתה הטובה ביותר. אביו של הנערה הוא עורך דין – וכששמע את הסיפור האיץ בה להגיש את התביעה.

הוריה של רייצ’ל טוענים שהתביעה של בתם מנותקת מהמציאות. הם מספרים שהבת בכלל ברחה מהבית, זאת אחרי שלא הסכימה לעמוד בכללים שלהם. “תחת קורת הגג שלנו יש מעט מאוד חוקים”, סיפר אביה: “יש מעט מטלות אך יש שעת עוצר – באחת עשרה בלילה”. לפי דבריו, רייצ’ל לא הסכימה לקבל את הכלליים, וכשנמאס לה להצדיק עצמה לפני הורידה החליטה לעזוב את הבית בעצמה.

“כל העניין הזה מופרך”, הוא הוסיף: “יש לנו קרן לימודים לטובת רייצ’ל שזמינה עבורה, אין בזה בכלל ספק. אבל מה שהיא מבקשת זה כמו לצאת לשופינג בחנות יוקרה ואז לשלוח למישהו אחר את החשבון”.

מי צודק? בית המשפט יצטרך לפסוק בקרוב.

תמונה מתוך הפייסבוק של קנינגס

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן