מה באמת עומד מאחורי הסלפי של אלן מטקס האוסקר?

לא היו הפתעות בטקס האוסקר. ״12 שנים של עבדות״ זכה בפרס הגדול, ״כח משיכה״ זכה בלא מעט פרסים אחרים, מת׳יו מקונהי לקח את פסלון השחקן הטוב ביותר, הכל כאילו הטקס נוהל על פי התסריט הצפוי ביותר של הזכיות. מסתבר שאפילו הסלפי הגדול של הערב, ששבר את שיא הריטווטים בטוויטר, היה לא יותר מפרסומת אחת גדולה. האמת? צפוי.

 

בשידור זה נראה כמו רגע ספונטני וקסום: אלן דנג׳רס, מנחת הטקס, ירדה מהבמה והחליטה לצלם סלפי קבוצתי עם כל הכוכבים הגדולים: ג׳ניפר לורנס, בראדלי קופר, בראד פיט, אנג׳לינה ג׳ולי, קווין ספייסי ועוד.

התמונה הועלתה מייד לטוויטר, ושברה תוך זמן קצר את השיר שקבע ברק אובמה בשנת 2012 עם ציוץ הנצחון שלו. הנשיא האמריקני זכה עד היום ל-549,549 ריטוויטים. אלן ותמונת האוסקר עומדים נכון לכתיבת שורות אלה על 2,317,128 כאלה. יחי ההבדל הקטן.

הציוץ הפך לכל כך פופולרי, עד שטוויטר כולה קרסה לזמן קצר.

אבל בטקס מתוסרט כמו האוסקר, שום דבר הוא לא מקרי. הסלפי הוא למעשה פרסומת סמויה לסדרת מכשירי ה״גלקסי״, כאשר הסלפי עצמו צולם באמצעות מכשיר גלקסי Note 3. החדשות הטובות: מכיוון שהמכשיר לא הוצג בסלפי עצמו, אלא רק בשידור, סביר להניח שהפרסומת עברה מעל הראש של רוב האנשים ששיתפו אותה בטוויטר, שם אין שום אפשרות לדעת באיזה מכשיר מדובר.

איך בכל זאת יודעים שמדובר בפרסומת ולא במכשיר הקבוע של אלן? התשובה נמצאת בציוצים אחרים שהיא צייצה מהטקס – שצוייצו ממכשיר האייפון האישי שלה. כנראה שבסמסונג לא שילמו מספיק כסף כדי שאלן תשאר עם המכשיר החדש עד סופו.

דרך TNW

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן