האמן הזה בונה ארמונות חול גיאומטריים מהפנטים

בניית ארמונות מחול הייתה אחד מרגעי הילדות המנצחים שלי. ישבנו, אחי ואני לצד אבא שלי והשתכשכנו עם פאר יצירותינו, רק כדי לראות איך הגאות באה וסוחפת עמה הכל. לכן, לא יכולתי לא לעצור ולהתרגש מהגאונות של האמן קלווין סיברט מניו יורק.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

הבחור הזה מצליח ליצור ארמונות גיאומטריים מופלאים וקשה להבין איך כל זה נעשה בכלל. כל יצירה שלו שונה מקודמתה. הוא ממש מפסל את החול בין האצבעות בצורה מעוררת קנאה. האיש הוא אדריכל חולות משובח שמנפיק יצירות שנראות לא מהעולם הזה. קלווין משתמש רק באצבעותיו ובכלי פלסטיק. הוא מעצב את היצירות על פני שעות ואף ימים. כשנשאל מה הסוד שלו כדי לשמר את הצורות שיצר, הוא ענה “מים”. תוסיפו לזה ניסיון וכישרון מולד והנה לכם בחור שלא סתם רובץ על החוף בשמש כמו פגר.

יש משהו כמעט סיזיפי בתהליך עבודתו מאחר והטבע לא פועל לטובתו. הזמן ותנאי מזג האוויר יעשו את שלהם ושעות של עבודה ירדו בסופו של דבר לטימיון וישטפו עם הגלים. מעבר לדמיון מומלץ להצטייד בהרבה סבלנות אם מתכננים לנסות ליצור קסמים כמוהו. נראה שחברות אדריכלים צריכות להתחרות על הזכות לגייס את קלווין לשורותיהם. סיברט יכול לתרום לא מעט יופי ואסתטיקה לרחובות ולא רק להעניק למשתזפים בחוף לשטוף את העיניים. מצד שני, כנראה שזה נראה כל כך יפה כי הוא עובד חופשי ואין מי שיסרס את פרץ היצירתיות. קדימה, לשטוף את העיניים לפני שיבוא הפוסט הבא וישטוף את הכל.

 

דרך Mymodernment

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן