דף תמיכה בירון ברלד: ״הוא זכאי!״

השבוע האחרון לא היה קל בשביל הקומיקאי ירון ברלד, שנחקר במשטרה בחשד להטרדה מינית של קטינה. על פי ההערכות כרגע, נגד ברלד לא יוגש כתב אישום (בינתיים הוא נמצא במעצר בית אצל הוריו), אך למרות זאת החוויה של חקירות ארוכות במשטרה, כמו גם הכתם הגדול שהסיפור וודאי ישאיר על הקריירה שלו, הם וודאי רגעים שברלד יעדיף לשכוח.

מעל ל-25,000 גולשי פייסבוק הצהירו שהם תומכים בברלד בקהילת פייסבוק חדשה בשם ״גם אני תומך בירון ברלד״. הגולשים בקבוצה מתבקשים לצלם את הבטן שלהם כשעליה כתובה סיסמת התמיכה בבדרן, ״הוא זכאי״, כמחווה לכרס המפורסמת של ברלד עצמו, שחלק ניכר מההומור שלו ניכר על המראה החיצוני שלו.

הבחירה בסיסמה מעניינת. אולי תומכי ברלד כבר הספיקו לשכוח מה קרה למפורסם האחרון שהואשם בפשע ותומכיו שרו עליו ש״הוא זכאי״.

דרך פייסבוק

עודד זיקרי, מי שפתח את הדף, מעיד על עצמו כמעריץ של ברלד. ״אני יודע שלא היה שם כלום, שאותה בחורה מנסה לסחוט תבן אדם וחבל לי שיש בחורות כאלה״, הוא סיפר לנו. כששאלנו אותו מה יהיה אם גירסתה תתברר כנכונה, הוא ענה: ״אני תומך בבן אדם… ובגלל זה סוגרים את התיק כי לא היה כלום״.

אך בעוד ההערכות בתקשורת אכן מדברות על כך שהתיק ייסגר, המשטרה עדיין חוקרת את המקרה. ברלד עדיין בחזקת חף מפשע כמובן, ואם אכן יתברר שהוא נפל קורבן לנסיון נבזי לחסל לו את הקריירה מדובר בסיפור עצוב מאוד בשבילו – אך מצד שני, כל עוד לא יוכחו הדברים, צריך לתת גם את הכבוד הראוי למתלוננת שייתכן שעברה חוויה מאוד לא סימפטית בעצמה. אם יתברר שהיא דוברת אמת, כל הסימפטיה לברלד תעלם. 

אסור גם להתעלם מהרוח של הדברים כפי שנכתבים בעמוד: המשתתפים מאשימים את המשטרה בתפירת תיקים כדי לקבל יח״צ, בנסיון בעל מאפיינים של קנוניה שכל מטרתו להפיל את הבדרן. יותר מתמיכה בבדרן זה או אחר, העמוד הזה מוכיח פעם נוספת שלא מעט אזרחים ישראליים פשוט לא מאמינים במשטרה, ומוציאם את תסכולם בפייסבוק.

תמונת שער דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן