מחפשת העבודה הזו מחיפה עיצבה סרטון קורות חיים מלא הומור עצמי

לימור חורש מחיפה מחוסרת עבודה מחודש אוגוסט. באופן טבעי, רע לה עם מצב חוסר התעסוקה, אך למרות מאמציה לא מצאה תעסוקה. העובדה כי היא סובלת ממגבלה קלה ברגלה עקב פציעה בצבא שמונעת ממנה לעמוד ברציפות אף היא לא סייעה לה למצוא פרנסה.

“הייתי בכמה ראיונות ובחלק מהמקרים זה קטע בשלב הטלפון. בראיונות אחרים שהייתי בהם לא התאמתי או שלא התאימו לי”, מספרת לימור, 24.

באמצעות אפליקציית הפייסבוק המגניבה ביטסטריפס לימור עיצבה אווטאר של עצמה, ויצרה מודעת חיפוש ג’וב חדש בסרטון קומיקס משעשע ומלא הומור עצמי. “הרעיון צץ בכלל ממש במקרה ולא נעזרתי באיש. התחילו לרוץ לי בראש לפני השינה סצינות שונות שלי שאוכל לעצב באמצעות האפליקציה וכך זה רק הלך והתפתח. בדרך הזו אני יכולה להפיץ את המסר הרבה יותר מהר ממשלוח קורות חיים אחד אחד”.

המרכיב המגניב באמת בסרטון של לימור אינו השימוש בקומיקס במודעת חיפוש עבודה אלא האירוניה. במקום להתפאר בתכונות הטובות שלה, כנהוג בקורות חיים, היא הציגה מקרי קיצון. חוש הומור זו בהחלט תכונה אחת שמעידה על אינטליגנציה ומודעות עצמית בעובד פוטנציאלי. “אני מעדיפה מראש מעסיקים בעלי חוש הומור ומי שלא מבין את הראש שלי אז אולי אנחנו לא מתאימים מלכתחילה”, אומרת לימור. נקווה שהיא תמצא במהרה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן