זהו ללא ספק מסע ההלוויה המקורי ביותר בעולם

בילי סטנדלי הלך לעולמו בתחילת השבוע שעבר. שנים רבות לפני יומו האחרון, הוא תכנן בקפידה כל פרט ופרט בהלווייתו. סטנדלי קנה שלוש חלקות הסמוכות לקבר אשתו, ביקש מבניו לבנות לו ארון מתים מותאם, וביקש ממנהל הטקס לוודא שגופתו תונח במצב ישיבה. בשבוע שעבר יצאה לדרך הלוויית החלומות של סטנדלי.

הוא הונח בתנוחת ישיבה על ההארלי דייווידסון האהוב שלו, בתוך תא זכוכית שהובל על גבי נגרר לכל אורך מסע ההלוויה אשר בסיומו נקבר יחד עם האופנוע בתא הקבורה הענקי.

חדש בחנויות: “נטופיה”, רומן עתידני מאת יסמין לוי וגל מור על רשת חברתית מתקדמת שפועלת באמצעות מחשבות ונושאת תג מחיר מצמרר. עכשיו במחיר של לפני חוק הסופרים (פרסומת)

סטנלדי חשב על הרעיון המקורי 18 שנים לפני כן, ובעזרת משפחתו הוא תכנן והוציא לפועל את התוכנית. ארון המתים הורכב מזכוכית אקרילית, עם זוויות עץ ומתכת שתומכות בה בתחתית. “הוא הראה את ארון המתים לכל מי שביקר בבית”, אמר בנו, רוי סטנדלי, לעיתון Dayton Daily News, “הוא היה מאוד גאה בו!”.

דייב ותמי ורנון, הבעלים של בית הלוויות, היו מעורבים בתהליך לכל אורך הדרך. “קיבלנו בעבר בקשות להתאמה אישית של לוויות, אבל שום דבר לא מזכיר את הבקשה הזו”, אמרה תמי ורנון.

תמונה: Dayton Daily News

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן