אוי! שנות ה-90. כמה תמימות. כמה בלי אינטרנט היינו (דמיינו את רזי ברקאי מקריא את הטקסט הזה ותבינו למה אני מתכוון).
מיקרוסופט, לשעבר החנון הלא-יצירתי בשכונה, בעזרת סוכנויות הפרסום החדשות שלו, הוציאה בפינצטה את פיסות ההיסטוריה הפרטית שלנו ושיחררה את הסרט הבא.
בשביל מיקרוסופט זה שיווק ויראלי של האקספלורר לסביבת וינדווס 8, מותג בן יותר מ-20. ממש דינוזאור במונחי רשת.
עבורנו, זקני הכפר, שעוד זוכרים את צליל המודם בסטריאו עם צליל הפקס, וגלישה שמאפשרת רק כתיבת טקסטים עם תמונות שמורכבות מפיקסלים בגודל של הראש שלך – עבורנו זאת היסטוריה (כאילו זה היה אתמול!).