5 דוגמאות לפרסום אינטרנטי יצירתי מהחודשים האחרונים

פרסום באינטרנט לא חייב להסתכם בבאנרים משעממים, פרה-רולים מעיקים ופופ-אפים מעצבנים. פה ושם יש מפרסמים שמבינים שהקהל ברשת כבר לא שש ללחוץ על פרסומות רגילות ומחפש חוויות קצת יותר חדשניות בפרסומות שהוא רואה כשהוא גולש.

הנה חמש דוגמאות לפרסום יצירתי ומגניב לגמרי שנראה ברשת או עשה שימוש לאינטרנט, הכל מהחודשים האחרונים:

1. המקרר של סנטה

לכבוד חג המולד, יצאה LG במסע פרסום מעניין בשבדיה, שנועד לפרסם בעיקר את המקרר המשוכלל החדש של החברה אבל לא זאת בלבד.

בימים שלפני החג, התבקשו הגולשים לשלוח ציוצים בטוויטר ל”מקרר של סנטה”, ולבקש בהם את הבקשות שלהם לחג. סנטה, או לפחות שחקן שהתחפש לסנטה, פתח מדי פעם את המקרר שלו, שצוייד במצלמת רשת ובמסך שהציג לו את הציוצים – והגשים לחלק מהגולשים את החלומות בשידור חי.

הגולשים המאושרים יכלו לזכות בשלל גאדג’טים של LG, ו-LG על הדרך הצליחה להפיץ את המיתוג שלה בצורה אורגנית דרך טוויטר.

2. יוצאים למסע בזמן עם הדוקטור

דוקטור הו היא סדרת המדע בדיוני הוותיקה ביותר בעולם. לכבוד שידור הפרק המיוחד שחגג את יום ההולדת ה-50 של הדוקטור, הפיק הערוץ שמשדר את הסדרה בניו-זילנד פרסומת אינטרנטית מיוחד, שתעשה לכם נעים גם את אתם לא מחובבי הסדרה.

הדוקטור, למי שלא יודע, הוא חייזר שנוסע בזמן באמצעות הטארדיס, חללית / מכונת זמן שנראית כמו קופסת טלפון בריטית נוסטלגית. הפרסומת, שנקראת “מסע בחלל ובזמן”, מאפשרת לכם לקחת את הטארדיס למסע בזמן להיסטוריה של האינטרנט: כל לחיצה תיקח אתכם לזמן אחר ואל תופעת רשת משמעותית אחרת שוודאי הספקתם כבר לשכוח. ממש פשוט וממש מגניב.

3. ברכה מרגיעה לשנה החדשה

ערוץ הכבלים הצרפתי Canal+ החליט לצ’פר את הצופים שלו בכרטיסי ברכה וירטואליים מרגיעים ומבריקים לשנה החדשה. כל כרטיס כזה יבקש מכם לבצע פעולה פשוטה עם המחשב (להזיז את העכבר בצורה מסויימת או לצעוק למיקרופון) כדי ליצור דימוי וויזואלי של רגע מרגיע. ככה תוכלו להבריש סוס פוני, להקפיץ אבן על האגם או לצעוק ולשמוע את ההד שלכם חוזר אליהם.

זה פשוט, זה מהיר וזה מצליח לגרום לכם לזכור את ערוץ הטלוויזיה למרות שהתוכן לא באמת קשור אליו.

4. מעיל השוקולד

אוהבים שוקולד? בחברת הממתקים Cadbury התלהבו מכל הקונספט של מחשבים לבישים ויצרו את אחד המוצרים הטכנולוגים המיותרים אך המשמחים ביותר בשטח: מעיל שיודע מתי אתם אוכלים את מוצרי החברה – וברגע שאתם עושים זאת מתחיל לזהור, להשמיע מוזיקה ואפילו לירות קונפטי.

המטרה היתה להגדיל את ההנאה מאכילת השוקולד. החברה שלחה את המעיל הזה לבלוגרים. ברגע שהם לבשו אותו, רמקול זעיר שהיה מוטמע במעיל ביקש מהם לבדוק את הכיס הימני שלהם – שם המתין להם חטיף שוקולד. כשהם אכלו אותו המעיל התחיל לזהור ולרקד. מגניב!

5. קונים דרך השלט

בקהאם מדגמן – אתם קונים. תמונה דרך האתר של H&M

במשחק הסופרבול השנה, רשת הביגוד H&M הפעילה לראשונה פרסומת אינטראקטיבית שבעצם תהפוך את הטלוויזיה שלכם לקניון וירטואלי. במהלך הפרסומת, שתציג את קו הלבוש הממותג על ידי דיוויד בקהאם, הופיע על מסך הטלוויזיה שלכם חלון קטן שיאפשר לכם לראות פרטים נוספים על החולצות ובמידת הרצון אפילו להזמין אותן אליכם הביתה. כדי שזה יעבוד, אתם צריכים להיות מצויידים בטלויזיות חכמות מסויימות של סמסונג (השאר יצפו בפרסומת בלבד, ללא החלון). אם יש לכם אחת – הפרסומת האינטראקטיבית תעבוד גם אם תקליטו את המשחק ותצפו בו מאוחר יותר.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן