גוגל תיקנה את אחד הדברים הכי מרגיזים בגלישה ברשת

הטאב המרעיש, שזכה במקום של כבוד ברשימת 20 הדברים המרגיזים באינטרנט שלנו, הוא באמת תופעה בלתי נסבלת. הפס הרחב הביא למציאות של עשרות לשוניות פתוחות בדפדפן, ועכשיו לכו תמצאו את הלשונית המרגיזה שמתחילה לנגן לבדה, בין אם מדובר בדף שהתרפרש לו והחל לנגן סרטון באופן אוטומטי (עוד תופעה מטריפה) או באנר שהחליט לזמר.

עד כה, כדי לחסוך לעצמכם מעבר על עשרות לשוניות הייתם יכולים לנסות את MuteTab לכרום או BarTab לפיירפוקס המאפשרים לנטרל פעולה של לשוניות שאתם לא משתמשים בהן.

גוגל סוף סוף נטלה את היוזמה והחליטה לפתור את הבעיה הזו בתכונה חדשה המשולבת בגירסת הבטא החדשה של הדפדפן כרום: סמל רמקול קטן המוצג על טאב הדפדפן המנגן עכשיו מוזיקה. זה נראה עניין קטן, אך עבור משתמשים שמפעילים כמה עשרות טאבים בו זמנית בדפדפן, מדובר בתכונה משפרת חיים. גוגל לא הסתפקה בכך והוסיפה אייקונים לטאב שמעידים על הפעלת מצלמת רשת בטאב או סטרימינג של שידור ברשת לטלוויזיה שלכם.

התכונה החדשה עדיין אינה מתקדמת כמו MuteTab לכרום, שמאפשר לכם להשתיק טאב או כמה טאבים במקביל (Muter הוא תוסף נוסף לפיירפוקס) אך הם לא מאפשרים לדעת איזה טאב מרעיש.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן