זה כבר מתחיל להיות עניין די קבוע: סרט אימה חדש יוצא לאקרנים, אנשי הפרסום שלו מנסים לחשוב על קמפיין ויראלי ומגניב ומחליטים למתוח ולהפחיד אנשים תמימים ברחוב ולהעלות את התגובות שלהם ליוטיוב.
המתיחה החדשה בסדרת ״אין סיכוי שהסרט האמיתי יפחיד אתכם כמו המתיחה הזו״ הפתיעה לפני מספר שבועות את תושבי מנהטן, שנתקלו בעגלה נטושה ממנה נשמעו קולות של תינוק בוכה.
האנשים שהתקרבו לעגלה לבדוק לשלום התינוק הנטוש זכו להפחדת חייהם, כשממנה קפץ פתאום תינוק מפלצתי שהקיא עליהם, צעק עליהם והפנה לעברם אצבע משולשת.
הכל היה חלק מקידום לסרט האימה Devil’l Due. על פי אנשי הפרסום שהיו אחראיים למתיחה, יוצרי הסרט השתתפו באופן פעיל בתכנונה והפקתה. שלושה אנשי צוות שלטו בכל רגע נתון בתינוק המפלצתי (שהיה בעצם בובה ממונעת), ובעזרת שלטים רחוקים היו יכולים לשלוט בהבעות הפנים שלו, תנועות הגוף שלו וגם תנועות העגלה עצמה.
למרבה הההפתעה, אף אחד מהמתחים לא הביע מורת רוח בעקבות הטריק השיווקי והדי מלחיץ שבוצע עליהם. ״כולם היו ממש קולים לגבי ההופעה בווידאו גם אחרי שהצלחנו ממש להפחיד אותם. כל התגובות הסתיימו בצחוק, וכולם ללא יוצא מהכלל אהבו את המראה של התינוק״, אמר מייקל קריביקה, אחד מהמקימים של צוות Thinkmodo שהכין והפעיל את הבובה.
קראו גם – מתיחה: הקופאית בקולנוע אחוזת דיבוק
אולי הסיבה לכך נעוצה שאנשים כבר מבינים שהמרחב הציבורי הפך לדעת אנשי פרסום רבים לתפאורה לסרטי פרסומת ויראליים, ושאם הם יכולים להרוויח מזה 15 שניות של תהילת יוטיוב עדיף להם כבר לנצל את זה.
דרך Gawker