פרסומת להונדה הופכת את החברה למשחק ילדים

הסיסמה הישנה של חברת הרכב הונדה בישראל היתה ״הונדה מציתה את הדמיון״ (לאחרונה החליפה אותה הסיסמה ״יש הונדה ויש לא הונדה״). אם הסיסמה הזאת תמיד גרמה לכם לחשוב מה הקשר בין דימיון ובין חברה שעושה מכוניות ואופנועים – סרטון התדמית הבא מספק לכם את התשובה.

בעלי אתרים: שלבו פרסומות של Bannerplay ותוכלו להרוויח יותר כסף! (פרסומת)

הסרטון, שהופק לפני כחצי שנה על ידי חברת Nexus Production, ניסה ללכוד את רוח היצירתיות שהונדה מעוניינת לשוות למוצריה. הדרך לשם עברה בבורג אחד, זוג ידיים והרבה דימיון. וגם אנימציה ממוחשבת כמובן.

ככה אנחנו אוהבים את הפרסומות שלנו: פשוטות ונעימות מצד אחד (המסר עובר כאן בצורה ברורה מאוד גם בלי להציג לנו אותו בכותרת) אך מתוחכמות ומעוררות מחשבה מצד שני (העובדה שכל ״קיפול״ שיוצר מוצר חדש נראה אפשרי לגמרי לא מפסיקה להרשים עד סוף הסרטון).

כנראה שהסרט הזה לא יגרום לנו לצאת ולרכוש רכב חדש בקרוב – אך היא בהחלט עושה למותג שירות טוב יותר מזו של סדרת פרסומות ״לא הונדה״, שמנסה להאיר את המותג על ידי הפחתת הערך של המותגים האחרים. במקום להציג מה לאחרות אין, הסרט מנסה להציג מה שהונדה רוצה לגרום לכם מאמינים שיש לה: דמיון.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן