סרט האימה ״פעילות על טבעית: מסומנים״ צפוי לנחות בבתי הקולנוע בשבוע הבא – והמשווקים שלו בארץ החליטו להכנס לטרנד העולמי החדש של סרטי אימה: מסעות קידום שכוללים מתיחות מרושעות על אנשים תמימים.
במהלך סוף השבוע, הפיצו אנשי ״ציבלין דיגיטל IBG״ סרטון בו קופאית קולנוע משתגעת ומפחידה לקוחות תמימים שרק רוצים לראות קומדיות אבל מוצאים את עצמם במרכז סרט אימה. מדובר בסוג של גירסה דלת תקציב למתיחה בה נערה עם כוחות על התעצבנה על לקוחות בבית קפה – רק שבמקום הנערה קיבלנו קופאית ובמקום כוחות על קיבלנו יריקת דם.
מה שמעניין בקמפיין הזה הוא שיטת ההפצה שלו: אנשי הפרסום החליטו להפיץ אותו בשלב הראשון בקבוצות וואסטאפ ולא, כמתבקש אולי מסרטונים וויראליים, בפייסבוק. אם לא זכיתם לקבל את הסרטון לסמארטפון שלכם – אפשר לראות אותו גם כאן למעלה.
ואחרי המילים הטובות גם קצת ביקורת: בעוד את התקציב הנמוך של המתיחה אנחנו יכולים להבין (בכל זאת, אנחנו לא אמריקה) – הצלחנו למצוא בו די בקלות פאקים באמינות. הגדול שבהם תלוי בעובדה שהסרט כלל עוד לא מציג בבתי הקולנוע, מה שלא מונע מה״נמתחים״ להגיע לקופת הקולנוע ולנסות לרכוש אליו כרטיסים.
זה בסדר גמור שנעשה שימוש בשחקנים בקמפיינים כאלה – זה הרי חלק מכללי המשחק – אבל חבל שהיה כל כך קל להבין את זה. נקווה שלקראת סרט האימה הבא נראה מתיחה יותר אמינה.
עדכון: ממשרד הפרסום נמסר לנו שהסרט הוקרן בהקרנות טרום בכורה למשך שלושה ימים ביום שישי ה-13.12, אז גם צולם הסרטון.