אתמול קראתי שתי כתבות על מה שאני קורא לו “אפקט הקופיקס”.
שני עסקים חדשים נתפתחו בתל אביב, כשהם רוכבים על הגל של הכל בחמישה שקלים. הראשון הוא עסק של פלאפל והשני הוא עוד רשת בתי קפה.
בהתחלה חשבתי לעצמי שזה מדהים והלוואי שזה כדור שלג שלא יפסק.. אבל אז נזכרתי שהצרכן הישראלי הוא הפראייר הגדול מכולם~!
כל העניין בשינוי השוק הוא לא לפתוח עוד ועוד עסקים שתלויים בכמות אסטרונומית של לקוחות כדי להרוויח,אלא פשוט להחרים את הרשתות שדורשות מחירים מוגזמים! בארה”ב מבינים את זה מצויין והצרכנים האמריקאים לא יהססו להחרים ולהפיל לקרשים רשת שתעלה מחירים ותשדוד את הצרכן!
צאו מהאדישות (ומבתי הקפה באבן גבירול), תנו לזה חודש, גג חודשיים ולא נצטרך 5 קופיקס בשינוי אדרת